logoImpact EST nr. 889 - 17.10.2021

Dragi utilizatori, în vederea adoptării noilor măsuri impuse la nivel naţional pentru prevenirea răspândirii virusului COVID19 informăm utilizatorii SEAP că începând cu data de 13 martie 2020 solicitările de orice natură se vor soluţiona exclusiv online, astfel: – Cererile de înregistrare, reînnoire, recuperare a certificatului digital sau diverse adrese se vor transmite prin intermediul emailului contact.companii@e-licitatie.ro, contact.autoritati@e-licitatie.ro sau prin intermediul solicitărilor de sistem disponibile după autentificare în secţiunea Solicitări către SEAP. – Pentru achiziţionarea serviciilor precum poziţii de catalog, participări preplătite, notificări la evenimentele procedurii, notificări pe criterii de interes, servicii web, plata se va realiza prin virament bancar sau prin SEAP – plată securizată cu cardul bancar – în secţiunea disponibilă după logarea în sistem. – Plata recuperării certificatului digital se va realiza doar prin virament bancar. – Contul beneficiarului este RO65TREZ70220F330800XXXX, codul fiscal este RO32722680 iar la detaliile plăţii se va menţiona serviciul plătit (de exemplu ”plată recuperare certificat”, ”plata poziţii catalog” etc). – Dovada plăţii împreună cu cererile de atribuire a serviciilor preplătite se vor transmite la adresa de email plata@e-licitatie.ro. Precizăm că activarea serviciilor achiziţionate prin virament bancar se va realiza în momentul în care plata se va regăsi în extrasul nostru de cont (aproximativ 3 zile lucrătoare de la momentul plăţii). Asistenţa tehnică în utilizarea SEAP se va realiza doar prin intermediul emailului, a solicitărilor transmise prin sistem sau telefonic. Echipa SEAP

www.e-licitatie.ro

(R.I.) 16 - martie - 2020

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg