logoImpact EST nr. 868 - 23.04.2021

Gata, s-a rezolvat şi brambureala cumplită cu licitaţia de trasee şi de licenţe pentru transportul privat pe reţelele publice de pasageri din Galaţi. Este moment istoric, rezolvat în stilul caracteristic de administraţia de tristă amintire Stan-se poate circula cu contract şi regulamente şi obligaţii, dar se poate şi fără. Este efectul ultimelor scotociri ale contractelor „operatorilor” privaţi cu Primăria şi comunicatul sec şi irefutabil al Primarului: am reziliat contractul unilateral. Adică, Primăria renunţă la contractul cu samsarii microbuzelor. Pardon? Delict! Samsarii nu renunţă la trenuleţele de microbuze pe străzile chinuite ale Galaţilor nici în spartul normelor şi fentarea fiscului! În faţa aleşilor locali, Teodoru Dobriţoiu, capo de tuti capiai al transportului cu microbuze (Cârlan-Bogatu-Amarinei-Dobriţoiu) a expus pofta ce-o poftesc operatorii transportului rudimentar cu trenuri de microbuze: prelungirea cu încă doi ani a licenţelor de transport, care expiră pe data de 8 mai. Primarul Marius Stan a zis că, hopa! „contractele nu prezintă niciun fel de posibilitate legală de fi prelungite”. Şi fincă s-au supărat ditamai boşi ai fotbalului de administraţie, pas! – se reziliază unilateral contractul! Alt hopa! Ţineţi-vă bine, că vine Marea cacealma de la inventarea transportului cu caşcarabetele. Ce, nu ştiaţi că în fotbalul de administraţia Stan se poartă blaturile? De la Stan citire: „Până la finalizarea tuturor paşilor pe care noi trebuie să-i facem pentru organizarea unei noi licitaţii sau delegare de gestiune – iar aceşti paşi durează ca timp – transportatorii privaţi sunt obligaţi să presteze serviciul public de transport! Avansasem într-o discuţie anterioară cu operatorii privaţi un termen de trei luni, dar trei luni pot fi şase, opt! Nu ştie nimeni să spună cât vor dura paşii. Procedurile pentru licitaţia pentru cartierul social din Drumul Viilor au durat 14 luni!” Dă-l dracu de acord cu BERD, ce troleibuze noi, ce sistem de ticketing electronic, nouă ne place haosul şi jaful! Iată clenciul: „se reziliază contractul cu operatorii, rămâne valabil articolul care spune că: „în cazul întreruperii contractului nu la termenul-limită şi nici din condiţii de forţă majoră, operatorii sunt obligaţi să-şi desfăşoare activitatea astfel încât sistemul de transport public să nu fie perturbat, până la organizarea viitoarei licitaţii”.Cu alte cuvinte, poporul prost şi turmentat vrea să fie cărat la muncă cu dubele. Iar de licitaţie, nimeni nu-l întreabă pe domn Primar când să fie. Dar nu cumva trebuia ţinută încă de acum un an? Marius Stan, încearcă demisia!

8 - mai - 2015

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

DIICOT–S.C. s-a ju

Ordonanţa dată la comandă a condus la prescrierea faptelor Despre Cătălin ...

Gupta şi colosul s

Financial Times, citat de Ziarul Financiar, aduce din nou în ...

Îndreptare

Bună dimineaţa, Doamna Senator! Îmi prezint eu scuze în numele ...