logoImpact EST nr. 755 - 14.12.2018

Viorica Sandu, director general al Administraţiei Pieţelor Agroalimentare, a postat în spaţiul public, pe Facebook, o motivare a modului de a organiza altfel „Ziua Recoltei” în Piaţa Centrală. Asta pentru a conştientiza populaţia de vârstă tânără şi mijlocie, care s-a născut sau s-a maturizat în epoca supermarketurilor, că revenirea la piaţa ţărănească, a produselor autohtone, este una sănătoasă pentru organismul lor, dar şi pentru susţinerea celor care încă mai cultivă ţărăneşte pământul care a mai rămas al nostru în ţara noastră.
De aia spune că i s-a părut firesc să aducă în locul unei vedete maneliste la un târg de toamnă desfăşurat în Piaţa Centrală a Galaţiului, o vedetă din lumea gătitului sănătos. Iar a face public onorariul plătit lui Chef Antonio Passarelli, i se pare cel puţin nepotrivit, fără a avea consimţământul acestuia, contractul fiind între doi parteneri oneşti. Sigur maestrul Passarelli nu ar mai reveni vreodată în Galaţi, dacă ne-am comporta ca o ţară din afara UE. Căci este, după cum ştiţi, mai ales cei din presă, o impoliteţe gravă şi de neiertat să întrebi un cetăţean, fie el şi prieten, din UK, Italia, Germania sau Franţa, cât câştigă. (R.I.)

Iată şi postarea directoarei Sandu

„Scopul principal pe care îl avem legat de acest proiect este de a readuce cetăţenii să cumpere din piaţă, de la tarabe, de la producători.
Foarte mulţi oameni au optat în acest moment pentru supermarket.
Este cunoscut faptul că supermarketurile investesc în acţiuni de promovare foarte mulţi bani. Din punct de vedere financiar, nu putem concura.
Din bugete limitate încercăm să facem acţiuni memorabile pentru toţi cetăţenii care vizitează piaţa în aceste zile.
Între un program artistic susţinut de un interpret cunoscut şi un program de promovare a pieţei, care să includă şi un show de gătit mâncare simplă, dar sănătoasă, care pune în valoare produsele din piaţă, am optat pentru a doua variantă.
În plus, onorariul unui artist cunoscut costă minim dublu faţă de onorariul domnului Passarelli.
Am ţinut ca acest lucru să se întâmple chiar în piaţă, printre tarabe.
În această perioadă tarabele sunt pline şi am considerat că Chef Antonio Passarelli este persoana care promovează cel mai bine piaţa, având şi alte experienţe legate de promovarea pieţelor, cum ar fi emisiunea produsă de TV Paprika, „La piaţă cu Antonio Passarelli”.
Sperăm să beneficieze de acest lucru toţi producătorii din pieţe, iar oamenii care participă să înveţe lucruri interesante despre piaţă, gătit cu produse din piaţă şi stil de a gati acasa simplu, gustos şi foarte sănătos.”

(R.I.) 5 - octombrie - 2018

Lasa un raspuns


Scandalul corvetelor

Acum trei săptămâni, Ministerul Apărării a deschis, în sfârşit, plicurile ...

Conducerea Spitalulu

După modelul consacrat de către comisarul şef Marius Dobrea, şeful ...

Speranţă cu clauz

Deşi, chiar în mandatul lui Ionuţ Pucheanu, multe străzi s-au ...