logoImpact EST nr. 850 - 03.12.2020
logo

logo

Senatul României a adoptat luni, 14 decembrie, un proiectul de lege care interzice reclamele explicite la medicamente în radio şi televiziune, iar dacă preşedintele Klaus Iohannis va promulga legea, ar fi o mare lovitură financiară pentru principalele trusturi media din ţară. „Se interzice publicitatea explicită pentru produsele medicamentoase difuzată în cadrul programelor de televiziune şi radiodifuziune. Publicitatea este permisă numai pentru produsele medicamentoase care se eliberează fără prescripţie medicală pentru care materialele publicitare vor fi aprobate de Agenţia Naţională a Medicamentului. (…) Este interzisă publicitatea pentru farmacii, difuzată în cadrul programelor de radio-tv, care induce ideea că farmacia respectivă reprezintă un model sau etalon pentru celelalte farmacii, precum şi publicitatea la farmacii care reprezintă publicitate mascată la medicamente”, se arată în propunerea legislativă iniţiată de senatorul UDMR Vegh Alexandru.Mda! Se mai întâmplă şi lucruri bune totuşi pe acest teritoriu al pierzaniei şi duşmăniei. S-a mai întâmplat şi legea cu interzicerea fumatului. Dacă s-ar interzice şi migraţia politică, dacă votul ar fi obligatoriu şi se trece şi la eutanasierea câinilor vagabonzi, parcă începe şi România să semenea a ţară de Europa. Până atunci, rămânem o colonie, cu prea mult popor prost, şi cu prea mulţi votanţi pentru câte resurse sunt de jefuit. Şi ca îndobitocirea să meargă unsă, reclama la medicamente (popor bolnav) şi la consum de bunuri(ţară săracă) trebuia să duduie. Şi a duduit de a rupt. În anul 2014, industria farmaceutică din România a fost principalul investitor în publicitate, ocupând 13 la sută din nivelul pieţei. potrivit raportului Zenith Romania Advertising Expenditure Forecast. Deşi mediul digital este în creştere, în continuare în televiziune se investesc cei mai mulţi bani pentru publicitate – 63,5 la sută, potrivit aceluiaşi raport. Potrivit celor mai recente estimări valabile ale Media Fact Book 2014, cheltuielile de publicitate în 2014 pentru TV se ridicau la 193 milioane euro (din 306 milioane euro total), iar pentru radio la 18 milioane euro. Pentru produsele şi serviciile medicale, bugetul în anul 2013 (pentru toate canalele media) s-a ridicat la 31 milioane euro.

27 - decembrie - 2015

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Cristian Dima (PRO R

    În momentele de cumpănă pe care le trăim, guvernarea actuală ...

Lungul drum al Româ

Mulţi români uită că aderarea în 2007 la Uniunea Europeană ...

Ambasadorul SUA la B

Un colaborator din SUA al Impact-est, gălăţean get-beget la origine, ...