logoImpact EST nr. 840 - 28.09.2020

Se făcea că era grevă spontană la Transurb. Brusc şi deodată, masa de şoferi care ştia încă de o săptămână că se schimbau treburile călduţe de până acum s-a ejectat de pe scaunele trambuzelor şi s-a aruncat într-un puci de Transurb de toată mizeria. Carevasăzică, jupânul suprem Dumitru Lungu a ordonat să se execute o spontană până la loc comanda. De patru zile, la Transurb s-a pus de o grevă spontană pe banii contribuabililor, care plătesc ca să circule, nu ca să vadă cum juleşte şi şparleşte Mitică Lungu şi echipele, combustibil. Cine vrea să se documenteze, să caute filmuleţele cu ciordeala de motorină în stil mare. Deocamdată, fapte de vitejie şi veselie la autobaza Dumitru Lungu. Aproximativ 100 de şoferi ai societăţii locale de transport în comun SC Transurb SA, şoferi care ar fi trebuit să plece pe trasee luni dimineaţă,  au refuzat să facă acest lucru, nemulţumiţi de salariile mici şi condiţiile grele de muncă. Vrăjeală, desigur! Nemulţumirile şoferilor cică sunt mai vechi, însă oamenii au decis acum să protesteze după ce vineri, conducerea societăţii a decis reducerea numărului de maşini de pe traseu, ca urmare a scăderii subvenţiei acordate de Consiliul Local către Transurb. Deci, cine a ordonat scăderea subvenţiei, are şi explicaţia spontaneităţii şoferilor. Din cauza protestului „spontan” al şoferilor,  gălăţenii care trebuiau să plece la serviciu nu au mai putut să ajungă. Și când nu mergi cu Transurb, faci punga groasă la transportul privat, adică chiar cel care e un fel de cancer al transportului urban-şi prost, şi poluant, şi inconfortabil, şi evazionist. Și fincă nu mai acoperă ce acopereau, tramvaiele au rămas în circulaţie, ca şi cursele convenţie. Se făcea că şoferii, adunaţi în curtea autobazei, cer salarii mai mari, reînnoirea parcului auto şi îmbunătăţirea condiţiilor de muncă. Mda. Carevasăzică, pârliţii de şoferi au devenit şi manageri. Se pricep, bre! Culmea e că şi oamenii din Primărie au devenit brusc manageri, şi au tras cu controale. Controlează tot ce mişcă, decizii, reparaţii, piese, angajări, diagrame de trasee, reduceri de autobuze care circulau sâmbăta şi duminica. Adică ceea ce i s-a comandat lui Mitică Lungu jupân suprem de autobază să comunice populimii. Se cheamă că tocmai ce trebuie descoperit, nu va fi controlat de oamenii Primăriei. De exemplu, cine apare în filmuleţele cu bidoanele de benzină sustrase de la autobază (60 de litri doar într-o înregistrare), ce mişcări se fac după aia spre gardul autobazei, de ce nu se poate monta camera de observaţie video la gard şi în autobază, şi de când ştie şeful de atelier Mitică Lungu de costurile duble ale trasportului de sâmbăta şi duminica şi tace ca peştele japonez a lui Bacalbaşa.

3 - aprilie - 2014

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Fruntaşi în între

Dragi colegi, am vrut să dăm un semnal tuturor oamenilor ...

Buruiană Dorin se v

Unul din candidaţii la postul de primar al comunei Rediu ...

Familia liberală Ci

Audiată ca martor de DNA, Ciocan Elena se vrea primar, ...