logoImpact EST nr. 843 - 21.10.2020

Valul de amatorism, clientelism, impostură şi fanfaronadă ce spală selecţiile de cadre din partidele politice se simte cu violenţă bugetară în teritoriu. Exemplul etalon a imposturii este ilustrat de tronsoanele de linie de tramvai desfiinţate cu tembelism major. Toată lumea face şi extinde transport electric, la Galaţi se desfiinţează transport electruc. Apoteoza tembelismului în material scoaterii liniilor de tramvai(şi recuperarea materialului rulant la fier vechi?) este îndeplinită de lucrările de scoatere-remontare de linii de tramvai pe str. Anghel Saligny. Deşi se ştia că este o buclă tehnică vitală pentru redundanţa circulaţiei, linia a fost scoasă prin ordine masochiste de partid. Acum, după schimbarea unor impostori cu alţii, se ordonă menţinerea liniei de tramvai pe tronsonul strada Siderurgiştilor – strada Basarabiei. E un fleac, o manipulare de fonduri(cu parandărăt la pachet) de 1,8 milioane de euro. Aritmetica de veşnică sifonare în interesul haitelor politice e prea ca la Galaţi. De la 17,5 milioane de lei la 22,8 milioane de lei de lei şi, pe nou, 31,7 milioane de lei. Atenţiune, obiectivul „Modernizare strada Anghel Saligny între Basarabiei şi Gheorghe Asachi” cuprindea modernizare cu reamenajare(borduri noi?), valorificarea fierului de la şine şi a cuprului de la firul de contact(bani de fond de rulment!?), devieri de trasee electrice, apă potabilă, canalizare, iluminat nou(pe aceiaşi stâlpi de beton, număraţi la fiecare nouă lucrare), semaforizare(tot cea de la Unda verde imbecilă!?), sistem de supraveghere video a intersecţiilor(ei, aş!) şi amenajarea sensului giratoriu la intersecţia cu strada Gheorghe Doja(pe cât puneţi pariu că nu va fi nici un sens giratoriu, doar de aia s-au montat semafoare în exces). Trăiască actele adiţionale, jos finanţările BERD! Rămâne o problemuţă: cine trebuie demis/penalizat(de la penal) pentru că nu a căscat gura să spună că linia de pe Anghel Saligny este esenţială? Cineva de la Transurb sau cineva care este de fapt managerul total al sifonărilor? Concluzia? Haios şi meschin. Doar un supliment de 7 milioane de euro în plus pentru 500 m de linie de tramvai! Trăiască partidul iubit al plătitorilor mulţumiţi cu puţin. Adicu cu Galaţiul de nivelul unui sat ceva mai răsărit.

RDH 4 - noiembrie - 2016

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Cinema City redeschi

Orice se poate schimba în această perioadă, de aceea bucuria ...

Inspectorii ANAF Ant

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală Antifraudă Fiscală, ...

Galaţiul este ocoli

Autostrada şi calea ferată lungă de peste 2000 de kilometri, ...