logoImpact EST nr. 787 - 15.09.2019

http://impact-est.ro/wp-content/uploads/banner.jpg
  • Calculatoarele hoţilor, verificate! Uau! Asistentul lui Bote arestat, și Bote audiat, cum că ar fi suspiciuni. Şoc și groază! Incredibil! Niște băieţi ar fi fost la Amsterdam, ar fi fost la muzeu, ar fi vorbit între ei de niște obiecte de ars, ar fi luat legătura cu un interlop și –foarte tare-ar fi fost complici sau ar fi furat niște tablouri. Probe?  Arestaţi-i, și apoi fabricaţi probe! zice nenea Procurorul. Iar duduie justiţia în România.
  • Nu s-a dat amendă Primăriei pentru că nu are încă registrul spaţiului verde. Ar fi meritat. Registrul ar putea scoate la iveală care este situaţia reală a spaţiului verde pe cap de locuitor. Adică, un dezastru. Păi, nu? Reglementările Uniunii Europene arată că oraşele cu peste 100.000 de locuitori ar trebui să aibă 26 de metri pătraţi pentru fiecare locuitor, până pe 31 decembrie 2013. În schimb, statisticile prezentate până în prezent de autorităţile locale de mediu arată că fiecărui gălăţean îi revin doar 2,80 metri pătraţi de verdeaţă, adică cu mult sub media impusă de Uniunea Europeană.
  • Există conflicte estetice la Elice? Sau putem spune că elicea înfiptă în manieră proletcultistă în faţa statuii lui IC Bratianu poluează grav armonia ambientală? Cum ar trebui să spunem, statuia de la Elice sau elicea de la Statuia IC Brătianu? Da, doamnelor şi domnilor, le putem spune pe toate, că oricum ce e acolo e ca dracu. Şi statuia coșcovită, și elicea plină de feroaice de prost gust și parcul kitsch. Dar, dacă e să alegem între statuia lui Brătianu și elice, trebuie aleasă statuia. Elicea, importantă și ea, dar greșit amplasată, trebuie mutată și transformată în statuie cinetică, cu iluminat ambiental și element central de fântână arteziană. Dar deja am gândit prea mult pentru un oraș atât de anost.
  • Ştiţi că Galaţiul a rămas izolat, cu o infrastructură de transport rudimentară, nu numai pe rutier, ci şi pe feroviar şi chiar nava­l? Ştiţi că de la Bucureşti la Galaţi faci câteva ore pe un drum sufocant? Pentru simplu fapt că este foarte greu de ajuns la Galaţi, foarte mulţi investitori au renunţat să mai vină aici, preferând alte zone „mai civilizate”. În scurt timp, din lipsa infrastructurii din zona Galaţi-Brăila, este foarte posibil ca orașele Tecuci, Vaslui, Focșani și Buzău să ia faţa celor două municipii dunărene. Se știe că nu e pod nici la Galaţi, nici la Brăila. Nu se prea știe, dar vă spunem acum că până și Autostrada Marea Neagră care, culmea!, ajunge și la Marea Caspică, Adriatică sau Egee or Mediterană, la Dunărea de Jos nu ajunge. Țările beneficiare ale proiectului sunt România, Republica Moldova, Ucraina, Rusia, Georgia, Armenia, Azerbaidjan, Turcia, Grecia, Albania, Muntenegru, Serbia și Bulgaria. În timp ce Ucraina, Bulgaria, Turcia și Rusia și-au obţinut extinderi ale proiectului cu multe mii de kilometri de autostradă, România a reușit să extindă proiectul pe teritoriul ei fix cu zero milimetri. Pentru treaba asta, să-i mulţumim Adrianei Țicău, europarlamentar de Galaţi la Bruxelles, vicepreședintele comisiei de transport din Parlamentul European. Ia mai votaţi, măăăi!
  • Podul va fi tunel. Pe sub Dunăre. Şi va fi la Galaţi. Făcut de o firmă, pe bază de concesiune a exploatării acestui tunel. Mai întâi cu două benzi. Şi apoi, concesiune pe două tuneluri. Bazaconii? Tot ce se poate, dar dacă spune administratorul public Aurel Vlaicu că nu…
CroniCariul de serViciu 1 - februarie - 2013

Lasa un raspuns


E. Ciorici s-a înv

După vreo trei-patru rocade cu Silviu Pripoaie, tizul meu, Eugen ...

Șeful Poliției, Do

Chiar că nu mai ştim cine pe cine şi cine ...

Inculpatul vameş Bu

Parcă scriem pe garduri, pe ziduri, ca pe insula vremelnică ...

10 septembrie 2019 -

Sursa foto: Arhiva Bibliotecii „V.A. Urechia”