logoImpact EST nr. 784 - 18.08.2019

http://impact-est.ro/wp-content/uploads/banner.jpg
  • Ecologişti la orizont! Se prea poate să strigăm aşa după alegerile din decembrie, deoarece sunt semne că se pune de o singură grupare a ecologiştilor. E de necrezut, dar după ce spune preşul eco Eugen Stamate, PER, PV, MVA, PUE  şi alţi sateliţi ecologişti vor fuziona în decembrie, toată suflarea verde prezentându-se la interes sub sigla PER. Având la bord procente de 0,1% şi 1%, e greu de presupus că fac la grămadă 5%, dar orşicât, intenţia contează.
  • Epocal, abisal, aiuritor, adormitor: moderatorul patron şi candidat de PPDD Aurică Stancu se face că lucrează pentru guvidul votant din Combinat la postul lui de nişă pedelistă, RTV. Şi ce manipulare mai bună poate fi aruncată în ochii fraierilor decât cea cu băgarea în seamă a unor lideri de sindicat care nu aveau până acum ce căuta la postul lui-cei de la Solidaritatea Metalurgiştilor, în frunte cu Gheorghe Tiber. Ce face politica (duplicitară) din om! Un fel de neom.
  • Ha, ha, ha, ce veselă este şi politica cu senzaţionalul DD ! Vrea interzicerea traseismului, dar are pe liste decât  68 de traseişti. Numai la Galaţi are doi patentaţi, şi încă din cei mai răi şi nocivi: Picu şi Chebac. Ha, ha, ha, oameni noi în politică!
  • Phii, cum trece timpul! Ca ieri venea Picu la Partid  în 15 august şi ca alaltăieiri era 15 octombrie. Gata, i s-a şi terminat mandatul lui Picu! Au fost organizate alegerile? A supraveţuit Picu pe funcţie? Nu vă alarmaţi, am glumit. Ce, nu mai puteţi simţi cu simţul umorului de când a apărut poporul ăsta ţicnit al pepededeilor?
  • Podul de la Calafat Vidin are şi piste de biciclete, de unde se vede că proiectul pistelor de biciclete pe malul Dunării nu e o veste-poveste. Doar la Galaţi pistele rămân de poveste, nu există nici măcar 1 metru de pistă velo, deşi se refac străzile şi se asfaltează în draci.  Dacă punem la socoteală şi dungile roşii şi albe de pe borduri, realizăm cât de mic începe să devină Galaţii şi cât de provincială rămâne gândirea la oamenii Noului Galaţi.
  • S-o fi întrebat Primarul Stan când era în vizită de lucru la Viena cine este maestrul proiectelor de Primărie pentru captarea fluviului de bani europeni? Se întreabă cineva de ce Costel Hanţă nu-şi poate depăşi limitele în atragerea de fonduri pentru Primăria Galaţi? Nţţţ! Naşpa, cam e timpul.
  • Au trecut  7 ani, 10 luni şi 19 zile de când am semnalat administratorului blocului Cristal, salariat al Prefecturii Bocăneanu, că tot spatele blocului plin de instituţii publice deconcentrate este invadat de bălării-oţetari, corcoduşi, duzi şi gladiţă-şi că burlanele sparte varsă apa pe pereţi. Şi că nu există punct de colectare a gunoaielor. Şi nici parcare sau un simulacru de parcare pentru zecile de instituţii care hălăduiesc în bloc. Şi că nu mai există trotuare. Evident, am scris degeaba, dar continuăm, pentru că asta este misiunea ziaristului găozar în regimul Băsescu (cu prefecţi politruci şi cu Prefectura organizaţie de partid de zonă) -să scrie fără rost.
  • Picu îi face pârtie lui don Titi.  Prin târg circulă două  versiuni cu privire la migrarea forţată a lui Picu Roman, preşedintele municipalei Dan Diaconescu, din Colegiul  şapte în  a şase. Omul acesta slab şi pervers, băiat de cartier, cu tărtăcuţa goală, dar cu mult tupeu, a luat-o în freză, fugind de  lupta „piept în piept” cu miniona dr. Lucreţia Roşca. Astfel, cică sunt două variante, una că alde dom Titi Dumitriu şi partenerul lui de afaceri din viceprimărie  ar fi plusat la greu mălai dar şi un oarecare post pentru şomerul Picu, în acest fel bătălia urmând să se dea între dom Titi şi Lucreţia. O altă variantă ar fi că greul din USL, cel mai tare, ar fi că a sărit să degajeze terenul în favoarea pupilei dumnealui – Lucreţia. Cică Picu nici nu ar fi crâcnit, cerând doar să iasă din şomaj pe un post baban. Da! Dar cu Colegiul şase  ce-aţi avut, bre? Ce bătaie o să fie! Auzi, Resmeriţă, Pâslaru, Filimon şi acum Picu, ce haloimis o să fie cu „minorităţile” în faţă! Ha, ha, ha!
  • Dictatură democratică în CLM! Ca slujbaş la stăpân, m-a trimis Gelu la şedinţa Consiliului Local. Băi, oameni buni, s-au dus drakului şedinţele alea frumoase, picante, cu contre, cu discursuri, cu mâini ridicate anapoda. Gata! În maxim o oră e gata lucrarea. Ehei, ce vremuri erau odată, mă uit şi mă înfior! Păi dacă şi la generale câştigă USL cu vreo 55-66%, cam tot la fel o să fie, adică ce vor muşchii lor, restul călcaţi în picioare, într-o dictatură în numele democraţiei sublime. Nu degeaba vorbea ambasadorul SUA la Bucureşti despre „tirania majorităţii” care trebuie oprită. Dar ce mi-a plăcut cel mai tare a fost explicaţia tembelă, balivernele debitate de vicele Popa, fost city kk manager, cu privire la porcoiul de bani publici şi timpul nesfârşit pentru finalizarea Parcului Industrial, argumentând de aiurea că majoritatea parcurilor industriale s-a ridicat pe locul unor foste unităţi militare dezafectate, beneficiind de utilităţi existente, nu ca la noi în câmp, fără de nici unele. Fals, oameni buni, m-am interesat la Ploieşti, Cluj, Sibiu şi nici vorbă de aşa ceva. Era aşa simplu să spui: HOŢIE, INCOMPETENŢĂ, NEPUTINŢĂ!
  • CJG-ul e condus de transportatori. Vine cineva la mine şi-mi bagă limba în ureche: că aşa şi pe dincolo, vis-a-vis de transportul judeţean de persoane organizat de CJ-ul gălăţean, că acela face, că altul desface şi tot aşa. Eu fiind Toma Necredinciosul, nu pun mare preţ, dar rămân cu o undă de îndoială, nu e vorbă că am mai auzit de-a lungul timpului şi din alte surse, aşa că mă apuc de documentare. Băi, fraţilor! Nu mi-a trebuit mult timp să aflu că lucrurile sunt adevărate, ba şi mai mult pe deasupra. Adică de transportul judeţean de persoane NU SE OCUPĂ NIMENI, la modul serios şi legal. Ăştia de la Consiliul Judeţului se ocupă doar de organizarea licitaţiilor (pe firme agreate de partid, care  apoi dau tainul periodic), stabilirea traseelor şi a tarifelor (care de cele mai multe ori sunt trasate de transportatori, impuse cu strigături de disperare, ca să impresioneze, şi susţinute tot cu şpăgi) şi cam atât. În rest nimic, nimic din ce prevede legea, nimic din ce trebuie. Nu tu controale, verificări, sancţiuni, retrageri de licenţe, absolut nimic. Hai să exemplificăm sublimul transport de persoane pe ruta Galaţi-Tecuci şi invers. La fel ca şi pe alte trasee din jude. Nu se respectă orarul de plecări şi sosiri, maşinile nu sunt curate, şoferii,  „băieţi de băieţi”,  scuipă, mănâncă seminţe, fumează, se adună pe la capăt de linie în gaşcă, râd tare, înjură şi fac mişto de doamne sau domnişoare. Aceşti indivizi nu iau în maşină, de cele mai multe ori, decât pe cei care merg pe distanţe lungi sau până la capăt. Dacă vrei până la Independenţa, Piscu, Vameş, „nu sunt locuri”, iar costul unei călătorii este astronomic şi aberant, la care bineînţeles nu primeşti neam vreun bilet. Nici o problemă, CJ-ul veghează! Putem dormi liniştiţi, pe ei parandărătul îi interesează. Am încercat să-l atenţionez pe un individ la capăt de traseu. Imediat a venit replica cu tupeu: „Omule, suntem bazaţi, nu are nimeni ce să ne facă, la cât cotizăm, stai liniştit!”
CroniCariul de serViciu 26 - octombrie - 2012

Lasa un raspuns


Impact-est ediţia 7

Ne vedem - citim joi, 29 august 2019

Statul şi băncile

Ion Banu (foto) este economist de profesie şi administrator special ...

Mergeanu s-a pension

Vajnicul comisar-şef de poliţie, Dumitru-Daniel Mergeanu, care şi-a şters cu ...