http://impact-est.ro/wp-content/uploads/anunt-nou.jpg
logoImpact EST anul XXIII – 2024, nr. 978 - 18.04.2024

autogara_4234Avea şi autogară, era şi exterminator-lichidator, dar acum nu mai este nimic. De ceva timp, exterminatorul singurei autogări din Galaţi cu terminal atestat pentru plecări internaţionale a fost exterminat-aşa cum îi stă bine oricărui parazit-din toate structurile unde parazita buna practică în materie de insolvenţă. Marian Alexandru a fost dat afară din insolvenţă, adică din Uniunea Practicienilor în Insolvenţă, prin decizie a Instanţei Locale de Disciplină UNPIR. În 24 09 2014, Instanţa l-a sancţionat cu excluderea definitivă din Uniune, însoţită de pierderea calităţii de practician în insolvenţă, potrivit art. 99 din Statut. S-a rupt legătura cu parandărăturile, cu codoşlâcurile pe linie de partid, cu sifonările şi traficul de influenţă. Acum, fost lichidator incompatibil, Marian Alexandru este şi un promiţător traseist politic, având deja la activ al doilea partid, dacă nu cumva chiar pe al treilea. Și un dosar de manglire calificată din creanţele recuperate după lichidări-exterminări grosiere la Dumony şi Autogara Dumitru.

Ce dacă Alexandru făcea lichidare şi insolvenţă, deşi nu avea dreptul?

Probabil că este înscris în statutul UNPR racolarea de trădători şi migratori ordinari, care astăzi parvin la un partid, mâine la altul, care fac lichidări de societăţi falimentare, deşi nu au voie să facă trebuşoara asta mizerabilă (trecuseră mai puţin de doi ani de când Marian Alexandru fusese funcţionar la Finanţele Publice, la AFP Tecuci, deci acceptând să fie lichidator, ”prejudicia onoarea şi prestigiul profesiei sau al corpului practicienilor în insolvenţă”). Să extragem însă noi pasaje de manual de infracţiune, din cererea de chemare în judecată a pârâtului MA, pe care a înaintat-o instanţei păgubitul Gheorghe Dumitru, fost patron şi administrator la Autogara Dumitru şi Dumony… Onorată instanţă, subsemnatul Gheorghe Dumitru cer să se constate cât de primitiv, cât de grosier, cât de mult, cât de grav, cât de pervers a lucrat MA pentru „recuperarea” creanţelor şi redirijarea lor către conturi ştiute şi neştiute (încă). Cer amendă judiciară pentru neîndeplinirea atribuţiilor şi obligarea pârâtului la acoperirea prejudiciului, estimat la peste 6 milioane de lei.

Ce se mai reţine în sarcina făptuitorului Marian Alexandru? O serie de absconse lichidăreli

Spune, aşadar, Gheorghe Dumitru că în averea falitei nu se mai regăsesc bunuri de inventar serioase, ce nu apar în procesul verbal de inventar, cum ar fi: strung, motor diesel, curăţitor, compresor, utilaj strunjit, generator monofazic, sisteme de pază Dunărea şi Dumony, instalaţia de gaze, barierele, fântânile arteziene. Toate acestea sunt subansambluri funcţionale doar împreună cu construcţia, deci trebuiau prinse în inventar şi valoarea lor era musai să se regăsească în valoarea stablilită de evaluator pentru fiecare activ în parte. Nu şi pentru marele lichidator Marian, care face ce face şi nu bagă la inventar aceste „fleacuri” care fac cam 94. 290 lei. Se volatilizează din inventarul marca MA alte fleacuri de cam 276. 267 lei, constând din cântare basculă, cântar cu ceas, rampe metalice, sisteme de aer condiţionat, centrală telefonică, televizoare, centrală termică, maşini de găurit, bazin de combustibil, centrale termice pentru hale. Urmează şi o busculadă de materiale consumabile, care consumabile fiind, trebuie consumate, la naiba! Deci, la balanţa de la finalul lui 2013, o seamă de materiale consumabile nu mai apar. De ce? Păi, pentru că au fost date la consum abuziv de singurul salariat rămas pe poziţii, adică Dascălu Livia. Abuziv? Inevitabil, o societate închisă, fără salariaţi, nu mai consumă, deci cum să consumi dacă nu are rotiţe în mişcare? Și consumate au rămas. Ba, au rămas închişi pe dinăuntru, cu pază la uşă, până şi gestionarul şi directorul tehnic, care vroiau să predea toate evidenţele scrise şi pe suport electronic.

La urmă, dar foarte în faţă, bârâie 20 de autobuzuri

date fără contract de închiriere, ca să producă banu gros pentru srl-ul senatorului de Pechea- Ștefu Ion. Erau autobuze cumpărate în leasing, deci creditorul Eurobus Rent&Leas a vrut (în aprilie 2014) contract de închiriere. S-a rezolvat, se poate semna contractul şi după şapte luni de şmechereală, aşa, ca între băieţii de acelaşi crez politic. Și s-a semnat, la plesneală, contractul 2650/10 05 2014, prin care 12 autobuzuri produceau bani la articolul 1, alineatul 1, iar alte 13 autobuzuri produceau bani la alineatul 2. Sigur, toate autobuzele erau în stare normală de funcţionare, fapt care aduce la socoteli încă o plesneală financiară de 90 594 lei. Și fincă suntem la cadoriseală cu bunurile altora, trebuie spus că Marianul lichidator era larg la pungă-dădea din orice poziţie. A dat tot ce era la Dunăreana – hale, atelier mecanic, vopsitorii, spălătorii, stivuitoare, magazii, anexe, fără contract de închiriere şi cu utilităţile plătite de Dumony. Gaura în creanţa pentru Dumony a fost de 870 480 lei. În sfârşit, să curgă şi ceva valuri de combustibil, că Dumitru plăteşteee! Și s-au plătit alţi 149 310 lei, pentru maşina B 52 FNJ(Marian Alexandru), KIA Sportage GL 25 LIV, Duster GL 09 XUK (fiica lui madam Dascălu?) şi deseori maşina avocatului Sorin Lefter. Acestea sunt desigur mici jonglerii, de pauze, între activităţile serioase ale procesului de lichidare-plan de organizare, verificarea şi încasarea creanţelor, descărcarea de datorii, prezentarea de rapoarte către judecătorul sindic, inventarierea bunurilor şi conservarea acestora. Ei, hai, nu mai ştiţi de glumă?

Silviu VASILACHE 5 - decembrie - 2014

One Response so far.

  1. kmy spune:

    Proiect la nivel national si international pentru care se cauta persoane cu
    abilitati in domeniul operator calculator, cu minim studii medii, cu sau fara experienta. Lucru presupune navigare pe internet pe tema data cca 3 ore pe zi. Se asigura training si plata proportional cu rezultatele obtinute. Pentru informatii trimite un mail cu textul „INFO” la adresa : carmen_laca@yahoo.ro

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Europarlamentarii ro

Pe 10 aprilie s-a votat in PE legea legată de ...

CJG - Fotea dă vapo

Da, mă, dacă nu poți „inagaura” hobanate și miniautostrăzi gen ...

Artă cu sânge proa

Un album fotografic care documenteaza vernisajul unei expozitii de arta ...

STOP MIZERIEI MORALE

Așa nu se poate merge mai departe. Ar fi împotriva ...

JOC ȘI CULOARE, SĂ

„Să iei hotărâri e ceva ce seamănă cu sportul: ai ...