logoImpact EST nr. 849 - 23.11.2020
logo

logo

De ceva timp, Adriana Ţicău o arde prin presa de prietenii adânci şi acute mărinimii sociale că s-ar sacrifica pentru încă un mandat de handraleală pe la Bruxelles, chiar şi numai pe vreo 20 000 de euro pe lună. Și chiar crede că are o mare misiune pe acolo. Unii chiar cred că misionara Ţicău chiar a făcut apostolat şi a rezolvat ceva pentru teritoriul de unde a fost votată la Parlament. Suntem convinşi că nu, nu merită, că n-a făcut nimic pentru Galaţi şi că a ars gazul ţării de pomană la Parlamentul European. Că ce putea face un biet parlamentar la PE, că şuşăle şi autostrăzi face numai executivul, că ea e la legislativ, etc. Păi dacă nu poate, de ce s-o mai ţinem pe acolo? Urât gândim, dar avem motive, suntem scârbiţi şi de madam parlamentar degeaba, şi de creduleii de Galaţi. Deviza de gândire de astăzi este rudimentară, ca poporul căruia ne adresăm: „Fără milă!” Să fim deci fără milă cu nişte derbedei ai politicii de mucava de butaforie de Covurlui.

 

Ce vrăji ne mai face tanti Ţicău de Bruxelles

în timp ce gălăţenii au rămas pe zona de răsărit de maximă subdezvoltare economică şi de infrastructură? Nişte vrăjeli de panaramă, de aburit proştii şi credului, care cred că Ticău de Galaţi se luptă la Bruxelles pe mii de dolari pentru ca noi, cei de Dunărea de Jos să fim altceva decât suntem. Nu putem fi altceva decât o fundătură a Europei, e clar. Ne-a reamintit cu aroganţa dă Bucureşti chiar fostul prim ministru Tăriceanu, că nu vom avea nevoie de pod , de aeroport şi de tunel pe sub Dunăre, pentru că pe aici nu trece nici o cale europeană. Doar madam Ţicău o ţine una şi bună-are nevoie de un nou mandat la Bruxelles? Pentru ce? Dacă nu poate folosi la nimic calitatea ei de vicepreşedinte al Comisiei de Transporturi din PE, la ce bun un nou mandat? Să scormonim puţin prin textele fandosite aruncate în ochii fraierilor, că de, poate, poate îi mai iese odată…Până nu-i iese din nou, să inventariem cioacele/goangele de infrastructură înghiţite de Galaţii lui Ţicău, via Nica.

 

Galaţiul pare a fi rămas captiv într-un soi de fundătură

cu o infrastructură de transport mai degrabă rudimentară. Nu cumva chiar acesta a fost proiectul pentru Galaţi? Toate marile proiecte europene de dezvoltare rutieră ocolesc Galaţiul. Autostrada Mării Negre – proiect strategic pentru dezvoltarea comerţului cu spaţiul ex-sovietic, dar şi cu sudul continentului – trece pe la… Ploieşti sau Bucureşti. Prin sistemul de autostrăzi „Via Carpatia” se vor lega Ţările Baltice de Marea Neagră şi Grecia. Cui foloseşte Inelul Mării Negre? Autostrada inelară a Mării Negre urmează să facă legătura, pe un traseu de aproximativ 7.000 km, între centre din Turcia, Georgia, Rusia, Ucraina, R.Moldova, Bulgaria, iar o prelungire este prevăzută să ajungă până în Grecia. Deşi la un moment dat pentru tronsonul românesc s-a vorbit de o rută care includea şi Galaţiul, cu legătură spre Izmail şi/sau Cahul, până la urmă traseul autostrăzii a fost fixat pe ruta Albiţa – Focşani – Ploieşti – Bucureşti – Giurgiu. Mda, nu trebuie să mânânce şi gura unor mahări de Focşani şi de Bucureşti milioane de euroi de pe terenuri bine expropriate? Păi pentru treaba asta nu  are Galaţiul un răzeş lobbyst de Panciu, care trădează strălucit interesele Galaţilor la Centru? Se simte la Inel presiunea unor ţări puternice ca Rusia şi Turcia. Da, dar din UE doar România are parlamentar de Galaţi la PE. Și iar te întrebi, la ce foloseşte s-o plătim pe Adriana Ţicău la Bruxelles? Galaţii nu pot fi conectaţi la autostrada inelară a Mării negre, dar Focşanii da? UE bagă bani în autostradă, Focşanii nu au europarlamentar, Galaţii da, dar degeaba?

 

Eh, fleacuri, staţi să vedeţi cum e cu securitatea reţelelor

Se întâmpla acum vre-un an, Ţicău scria la ziar că România va trebui să îşi desemneze, în cel mai scurt timp posibil, un reprezentant care să facă parte din Agenţia europeană pentru securitatea reţelelor şi a informaţiilor (ENISA), instituţie al cărei regulament de funcţionare a fost adoptat de curând în Parlamentul European de la Strasbourg. La ce o folosi şi asta? Nu contează, ne trebuie! Europarlamentara Adriana Ţicău – care este raportor din partea Grupului Socialiştilor şi Democraţilor (S&D) din Parlamentul European, pentru Comisia de industrie, cercetare şi energie (ITRE) – a pledat în PE pentru existenţa acestei agenţii. La, la, la şi olala, Ţicău s-a implicat, a pedalat pe subiect  o vreme, dar despre ce a câştigat România şi Galaţii din desemnările de şefi la ENISA, canci diseminare.  Conform regulamentului adoptat, România putea desemna un membru plin şi un membru supleant care să o reprezinte în consiliul de  administraţie al Agenţiei. De atunci, Ţicău aplică tehnici comunicaţionale speciale de Covurlui: ciocu mic şi mucles.

 

Da de tahografe inteligente auzita-ţi?

E chestie grea şi importantă. Comunicat electoral, băi popor prost şi subdezvoltat:„Comisia de transport şi turism (TRAN) a Parlamentului European a examinat proiectul de raport al eurodeputatei Adriana Ţicău (PSD), privind Modificarea Directivei 2006/126/CE  în ceea ce priveşte permisele de conducere care includ funcţiile unei cartele de conducător auto. Prin raportul său, gălăţeanca Adriana Ţicău – care este şi vicepreşedinte al Comisiei de Transport şi Turism, dar şi raportor al Parlamentului European pentru acest dosar  – propune respingerea propunerii Comisiei şi îi solicită acesteia să-şi retragă propunerea şi să prezinte o nouă propunere, numai după efectuarea unei evaluări a impactului asupra fezabilităţii şi avantajelor contopirii tuturor cartelelor utilizate de conducătorii auto profesionişti, în special a cartelei de conducător auto cu permisul de conducere, pentru a reduce amploarea fraudei cu cartele care are loc în prezent, etc., etc. Ei, vedeţi de ce are madam Ţicău nevoie de un nou mandat. Păi, s-ar prăbuşi Europa dacă n-ar beneficia de inteligenţa şi vigilenţa mneaiei.

 

CFR este în faliment, dar Ţicău ne bagă TGVeu

Încheiem apoteotic, fundamental şi epocal. Eurodeputatul gălăţean Silvia-Adriana Ţicău, vicepreşedinta Comisiei de Transport şi Turism din Parlamentul European a participat la o dezbatere privind importanţa transportului feroviar în UE, în special a transportul feroviar de mare viteză. În cadrul dezbaterii, eurodeputata Adriana Ţicău a subliniat: „Pentru coridoarele de transport transeuropean, în special în ceea ce priveşte transportul pasagerilor, calea ferată de mare viteză este cea mai eficientă modalitate. Calea ferată de mare viteză ar trebui să lege nodurile urbane şi porturile fluviale şi maritime din reţeaua centrală TEN-T. În acelaşi timp, UE trebuie să facă investiţii substanţiale în dezvoltarea şi modernizarea căii ferate tradiţionale.” În cadrul dezbaterii a fost prezentat şi un studiu privind analiza cost-beneficii pentru transportul feroviar de foarte mare viteză, care poate contribui la îndeplinirea obiectivelor Comisiei Europene de a muta transportul pe distanţe medii a pasagerilor către transportul feroviar. Și acum, păzea, se produce Ţicăuuuu! „Am reuşit introducerea în reţeaua centrală de transport trans-european a conexiunii Bucureşti – Budapesta – Constanţa, pentru realizarea de studii şi lucrări pentru reţeaua feroviară de mare viteză”, zice vicepreşedinta Comisiei TRAN, Adriana Ţicău. Uraaaa! Constănţeni, aveţi candidat la PE. Votaţi-o, o meritaţi. Noi, la Galaţi, votăm alt europarlamentar, pe Dan Nica, răzeş de Panciu, agent sub acoperire aflat de scârbos de mulţi ani în misiune de subdezvoltare.

Silviu VASILACHE 31 - ianuarie - 2014

One Response so far.

  1. TITI spune:

    ,, Da de tahografe inteligente auzita-ţi?,, CORECT ESTE ,, AUZIT-ATI,,

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Scrisoare deschisa m

Danamaria Neculai se simte sătulă până peste cap cu Gelu Ciorici şi ...

Cristian Dima (PRO R

Realizat de Opyum Advertising SRL D la comanda Pro Romania ...

Necunoscut în lumea

Era miercuri, 11 noiembrie, când DIICOT-Structura Centrală făcea sute de ...

Sifonări de milioan

Mamăăă, până şi salariaţii cu putere de decizie din Combinatul ...