logoImpact EST nr. 839 - 25.09.2020
http://impact-est.ro/wp-content/uploads/banner-1200x165.gif

Costă mai nimic, un fleac de 3,8 milioane de lei. Deja s-a semnat, cu grupul Louis Berger, avem deci contract pentru încă un studiu de fezabilitate al tunelului pe sub Dunăre. Gata, suntem salvaţi, nu s-a făcut stadion, canci mall, Primăria va fi un eşec lamentabil, deci măcar tunul cu tunelul să fie lovitura de mandat. Cât despre argumente, e de jale. Zice Primarul Stan: „Avem un proiect pilot pe ţară, unicat, care înseamnă salvarea Galaţiului de la dispariţie de pe harta investitorilor”. E musai să amintim aici ce spunea tânărul economist Luchian Melnic prin vară despre subtraversarea Primarului: „Când plănuieşti să scoţi 10 milioane de euro din bugetul public al unui oraş pentru plata unui studiul de fezabilitate al unui proiect nerealizabil (tunel de subtraversare a Dunării, când tu nu ai fost în stare să acoperi o groapă pe faleză), faci o declaraţie de intenţie clară de jefuire a oraşului pe care îl administrezi. Vreti un studiu de fezabilitate GRATIS iată-l : Dacă nu ştiaţi Dunărea la Galaţi este mai lata decat râul Brisbane din oraşul cu acelasi nume din Australia, unde un popor care nu umflă facturile lucrărilor de infrastructură a construit un tunel subtraversare similar Clem Jones în 4 ani la preţul de 3.2 Miliarde de dolari australieni adică 2.2 Miliarde de euro la cursul valutar de azi (1 AUD = 3,0914, 1 EUR = 4,4887). La finalizare australienii un popor mult mai bogat ca noi ce îşi permit să plăteasca până la 10 dolari australieni (6.8 euro) pentru taxa de subtraversare au declarat că proiectul a fost un eşec economic, neputându-se recupera în veci din taxele de trecere investiţia în construcţia tunelului, compania care s-a ocupat de construcţie Rivercity Motorway intrând din cauza construcţiei tunelului în administrare judiciară (insolvenţă) în 25 Februarie 2011 pentru că nu a mai putut să achite din taxele de adminstrare nici măcar dobânzile la împrumutul de 1.3 miliarde de dolari australieni (0.89 Miliarde de euro) contractat pentru constructia tunelui Clem Jones. Iată-vă studiul de fezabilitate GRATIS, domnilor de la curtea de conturi ce ar trebui să opriţi tunul ăsta colosal din banii publici ai gălăţenilor: 10 milioane de euro pentru o documentaţie aferentă unui proiect falimentar şi nerealizabil e jaf din bani publici!”

11 - decembrie - 2015

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Moştenirea lăsată

Instalaţia de desprăfuire pentru Furnalele 1 şi 2 a funcţionat ...

Firma olandeză Den

Societatea în cauză este una cu capital integral olandez şi ...

Costel şi generalul

Un gălăţean se revoltă şi-l interpelează pe preşedintele CJG, Costel ...