logoImpact EST nr. 755 - 15.12.2018

Stelian Judele,în al 19-lea an de când investeşte în restaurant,a căpătat un obicei „prost”. Încearcă să promoveze vinurile tradiţionale romaneşti şi să demonteze consumul excesiv de aşa zisul „vinul casei”.
Şi cum face? Anul acesta a organizat patru degustări de VIN făcute de producători din România.
Spun din România pentru că Terroir-ul e Terroir şi John E. Halewood o fi el englez,dar urmaşii lui ştiu să facă Hyperion – Feteasca Neagră la Dealu Mare şi italianul Roberto Pieroni – Băbeasca Neagră în Dobrogea la crama din Somova – LA SĂPATĂ.
Ziarul IMPACT nefiind este o publicaţie de specialitate, nu vrea să intre în detalii tehnice.Important este că STELU vrea şi sunt convins că va face cel puţin o degustare de vin pe lună.
Patroane, un sfat vă rog,dacă nu vă băgaţi minţile în cap şi o ţineţi cu degustările de VIN cum aţi promis, pentru cele 25 de locuri va fi BĂTAIE!

Silviu – Boby TEODORU 6 - aprilie - 2018

Lasa un raspuns


Scandalul corvetelor

Acum trei săptămâni, Ministerul Apărării a deschis, în sfârşit, plicurile ...

Conducerea Spitalulu

După modelul consacrat de către comisarul şef Marius Dobrea, şeful ...

Speranţă cu clauz

Deşi, chiar în mandatul lui Ionuţ Pucheanu, multe străzi s-au ...