logoImpact EST nr. 762 - 22.02.2019

Stelian Judele,în al 19-lea an de când investeşte în restaurant,a căpătat un obicei „prost”. Încearcă să promoveze vinurile tradiţionale romaneşti şi să demonteze consumul excesiv de aşa zisul „vinul casei”.
Şi cum face? Anul acesta a organizat patru degustări de VIN făcute de producători din România.
Spun din România pentru că Terroir-ul e Terroir şi John E. Halewood o fi el englez,dar urmaşii lui ştiu să facă Hyperion – Feteasca Neagră la Dealu Mare şi italianul Roberto Pieroni – Băbeasca Neagră în Dobrogea la crama din Somova – LA SĂPATĂ.
Ziarul IMPACT nefiind este o publicaţie de specialitate, nu vrea să intre în detalii tehnice.Important este că STELU vrea şi sunt convins că va face cel puţin o degustare de vin pe lună.
Patroane, un sfat vă rog,dacă nu vă băgaţi minţile în cap şi o ţineţi cu degustările de VIN cum aţi promis, pentru cele 25 de locuri va fi BĂTAIE!

Silviu – Boby TEODORU 6 - aprilie - 2018

Lasa un raspuns


Micile speranţe

Gafa celui numit arhitect şef al oraşului - de-a spune ...

Afacerea autobuzelor

Pe birourile procurorilor DNA Galați se află în lucru un ...

Somnul naţiunii na

Asistăm în ultima vreme la un adevărat tsunami dezlănţuit împotriva ...