logoImpact EST nr. 850 - 28.11.2020
logo

logo

USL-ul se dă de ceasul morţii, zbătându-se şi solicitând imperativ Biroului Electoral Judeţean lista tuturor reprezentanţilor nominalizaţi de către partidele politice în secţiile de vot. De ce această solicitare cu iz de disperare, nu putem în ruptul capului să pricepem, pentru că în toate sondajele realizate cu privire la alegerile din data de 9 decembrie 2012 cei cu peste 50% sunt ei. Şi atunci? Păi, frica păzeşte bostănăria, adică au mai anunţat ei odată în trecutul apropiat câştigarea alegerilor şi au luat-o în bot mai apoi.
Aşa că dacă pun mâna pe liste cu CNP şi telefon (date secrete, garantate prin lege) vor avea ei grijă ca aceştia să nu mai fie imparţiali, vigilenţi, de neconvins la şmenuri, exercitând binecunoscutele presiuni asupra membrilor comisiei sau cumpărându-le complicitatea.

Moace electorale

Nu am să le dau numele, dar am numărat doar două persoane din multitudinea de candidaţi, ce au figura reprodusă pe afişe, bannere sau pliante şi care nu zâmbesc sau râd ca toanta în târg. Indivizii aceştia parcă au participat la o şedinţă foto pentru a fi angajaţi ca fotomodele, gigolo sau să presteze la vreun video chat.
Ce aveţi mă de vă hliziţi aşa de aiurea la bieţii oameni, la populimea aceasta îndobitocită, siliţi săracii să vă vadă mutrele toată ziua pe stâlpi, pe garduri, pe panouri, pe bannere etc.?!
Adică, de ce râdeţi şi zâmbiţi voi? Aşa, că vă merge rău precum cei la care vă rânjiţi? Sau pentru că nu vă doare nici în cot de bine ce vă este? Că de fapt le daţi cu tifla alegătorilor, sugerând că pe voi nu vă doare nici în kur!

Moderatori slabi, candidaţi aşijderea

Bani aruncaţi pe fereastră, de aiurea, la televiziunile locale, pe emisiuni electorale. Degeaba imagini, degeaba dezbateri sau interviuri, de vreo zece zile nimeni nu se mai uită, nimeni nu mai dă doi bani, toată lumea este saturată, oripilată de mutrele aceloraşi indivizi, cu acelaşi discurs şi în acelaşi format.
Te cruceşti, de altfel, de ofertele financiare în egală măsură cu calitatea emisiunilor, a tiparelor existente în orice studio, sau a moderatorilor de slabă pregătire, neştiutori, afoni, cu atitudini servile, întrebări previzibile şi tot consorţiul jalnic al neştiinţei.
Acum era cazul să iasă la interval „greii”, managerii, directorii, ei să fie în prima linie, nu nişte „fătuci” rătăcite prin studiouri, fără „coaie” şi smăcuite mai degrabă pentru un show păcătos.

Observator 7 - decembrie - 2012

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Lungul drum al Româ

Mulţi români uită că aderarea în 2007 la Uniunea Europeană ...

Ambasadorul SUA la B

Un colaborator din SUA al Impact-est, gălăţean get-beget la origine, ...

Situaţia sectorului

Ministrul Adrian Oroş a participat la şedinţa de lucru organizată ...