logoImpact EST nr. 843 - 20.10.2020

Privind programul de guvernare cu care pesede a câştigat alegerile, observăm că Galaţiul şi regiunea în care suntem situaţi sunt exceptate de la investiţiile promise în infrastructura rutieră şi feroviară. Deci, nici vorbă măcar de drum expres Galaţi-Brăila-Drajna, pentru a putea ieşi în Autostrada Soarelui. Iată ce a fost prins în program: Constanţa-Nădlac, prin inel zero Bucureşti-Piteşti-Sibiu-Deva-Lugoj-Nădlac, cost estimat 3,4 mld. de euro; Autostrada Moldova, Bucureşti-Iaşi, care este în curs de evaluare; Autostrada Transilvania, Ploieşti-Braşov-Tg. Mureş-Gilău-Borş, cost estimat la 5 mld. de euro; Autostrada Piteşti-Craiova, o,8 mld. euro, Drum expres Bucureşti-Craiova-Timişoara, cu extensie la Calafat, cost 1,8 mld. euro şi Autostrada Tg. Mureş-Iaşi, cost estimat la 2,9 mld. de euro.

Deci, ce pod la Brăila, ce drum expres la Galaţi, ce investiţii în porturile Dunării Maritime? Este promisă doar transformarea Portului Constanţa în port regional, un pod rutier de legătură cu zona fluvio-maritimă, terminale noi şi modernizarea porturilor adiacente de la Mangalia, Basarabi, Ovidiu şi Medgidia.

Despre Aeroport la Galaţi-Brăila, nici vorbă, în program fiind doar Aeroportul Otopeni. Şi asta din cauză că avem politicieni suficient de stupizi în zonă care nu pot pricepe că vom reapărea pe hartă doar dacă vom înfiinţa „BINOMUL URBAN BRAI-GAL” sau „GAL-BRAI”.

 

(G.C.) 20 - ianuarie - 2017

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Cinema City redeschi

Orice se poate schimba în această perioadă, de aceea bucuria ...

Inspectorii ANAF Ant

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prin Direcţia Generală Antifraudă Fiscală, ...

Galaţiul este ocoli

Autostrada şi calea ferată lungă de peste 2000 de kilometri, ...