logoImpact EST nr. 844 - 26.10.2020

refugiu_8018Aveţi în transmisie foto de la faţa locului ultima ispravă de circulaţie comisă de un şofer furat de marcajele de pe strada Oţelarilor şi proptit pe neaşteptate în obstacolul reprezentat de refugiul de tramvai din dreptul marketurilor Altex şi XXL. E o demonstraţie irefutabilă a unei realităţi despre care scriem de vreo patru ani-refugiile de tramvai de pe traseul Oţelarilor-Frunzei-Gheorghe Asachi sunt un pericol public evident. Iată, au produs cea de-a 12 tamponare de mare efect grotesc, în oraşul aflat în tranziţia de undeva spre oriunde sau spre nicăieri. Ultima tamponare a avut loc în condiţii de circulaţie excelentă, cu carosabilul curat şi uscat, cu lumină după orarul de vară, şi a produs contorsionări de lăţi-lungime-adâncime şi maxime expandări ale barelor de metal zincat. Ce este aceasta? Este încă o confirmare că fie vară, fie iarnă, fie ziua sau noaptea, refugiile sunt doar încă o imbecilitate în oraşul imbecililor de administraţie. Cu foarte mare probabilitate, refugiile de tramvai au rămas nici suficient de bine marcate şi semnalizate şi fără protecţii la intemperii din motive de parandărăt şi sifonare adâncă a banilor din contract. Fie vară-pe caniculă, fie toamna-sub burniţe, fie iarna-sub vântoase, fie primăvara-pe bălţi murdare, călătorul este captiv în calea răutăţilor altor şoferi, ce-i stropesc ceac-pac în viteză, sau urcă bine muraţi în tramvai, deoarece staţiile de aşteptare se lasă aşteptate mult şi bine. În plus, a 12 tamponare aduce şi comemorarea de şase luni şi 2 săptămâni a morţii crâncene şi stupide a unui tânăr, în microbuzele morţii Zu-Zu. Pe 9 ianuarie 2016, un călător a fost străpuns de barele de metal de la un refugiu de tramvai identic din Brăila, noaptea, pe când microbuzul aducea călători de la aeroport. Aceeaşi bară de balustradă, lovită axial de microbuz a trecut ca o ghiulea prin parbrizul microbuzului şi prin scaunele omorând un om aflat la locul nepotrivit, dar cu atât de multe alte situaţii mortale bine „potrivite”. Mai grav este că nici după şase luni nici unii dintre „responsabilii” iresponsabili din Primăria Stan nu au început nici măcar să vorbească despre obligaţia de a preveni un accident similar şi în Galaţi. Dovada pericolului mortal este făcută şi la Galaţi: toate refugiile, fără excepţie, au fost capcane mortale, în care s-au distrus 12 maşini. Puteau măcar să facă separaţiile de sens cu 50 de metri înainte, prin pivoţi de cauciuc sau, şi mai durabil, cu pietre de granit, din munţii de granit devalizaţi din patrimoniul uriaş de granit extras din carierele de piatră stradale ale Galaţilor. Dar asta este altă capcană mortală, despre care prea puţini avertizează…

Silviu VASILACHE 24 - iunie - 2016

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Persoană trimisă

Procurorul din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Galaţi a ...

Farmaciile şi fieru

În două ediţii la rând am publicat TOP 2019, alcătuit ...