logoImpact EST nr. 787 - 15.09.2019

http://impact-est.ro/wp-content/uploads/banner.jpg

O fi având Galaţii Primar nou şi vise pentru structurarea unui nou municipiu, dar are o primărie veche şi oameni enorm de strepeziţi şi acriţi de relele de administraţie. În treacăt fie spus, soluţia de etapă la criza Primăriei este extrem de simplă(vorba dlui preşedinte): să se înceapă Noul Galaţi cu o detonare la Primărie, dar cu tot personalul înăuntru. Până atunci, să inventariem doar câteva dintre tâmpeniile şi imbecilismele de Primărie, care au însoţit marea demolare de linie de tramvai de pe Oţelarilor-Frunzei-Ghe Asachi. Prima gogomănie şi lipsă de respect pentru cei care vor să circule fluent, chiar şi în Noul Galaţi aflat sub lucrări de infrastructură extinse, a fost comisă pe primul tronson, pe Oţelarilor. Elementar şi extrem de rudimentar, „experţii” de la Tehnicul Primăriei ar fi trebuit să facă străpungerea străzii care să treacă prin curtea unităţilor militare de lângă Turnul de Televiziune şi să asigure ieşirea la giratoriul dinspre Brăila. Încă înainte de alegeri s-a propus un proiect de HCL, scris-fatalitate-de un PDL-ist, deci prost proiect, foarte prost, e majoritate USL, la dracu!! Ce a urmat a fost o întrecere ca între idioţi în labirint, care găseşte primul ieşirea din intrândurile dintre blocuri. Pe segmentul Frunzei, imbecilismele şi-au schimbat registrul, s-au aruncat în curţile oamenilor. Unii cetăţeni au intrat în lucrare cu terenul la nivel şi au ieşit cu casa într-o groapă, cu ieşirea pe scări şi cu trotuarul intrându-le pe fereastră. Când s-a trecut cu arăturile pe str Ghe Asachi, experienţa de pe Oţelarilor putea fi folosită inteligent, şi să se amenajeze cumva varianta de ieşire prin spatele şcolii 10 în piaţa Siretul. Canci amenajare, ioc inteligenţă! Varianta labirint avea caracteristicile unei ambuscade, cu străduţe printre blocuri care nu permiteau întâlnirea a două maşini, cu gropi abil mascate în guri de canalizare, cu maşini parcate travers şi cu zeci de situaţii de tip dop, când se făceau ambuteiaje perfecte în momentele de întâlnire dintre trenuleţele de maşini şi autobuzele Transurb- roată la roată şi oglindă peste oglindă. Scârboşenia de circulaţie din aceste zile te face să te întrebi de ce trebuie să plătim atât de consistent tot felul de (i)responsabili de Primărie-manager public, şef de serviciu tehnic, purtător de cuvânt-dacă treburile sunt lăsate să se rezolve de la sine, prin hazard şi rinocerism de cartier. Nu am pus la socoteală ce se întâmplă când e zi de meci la Oţelul sau ce va fi la prima ninsoare. Punem însă la marea socoteală a imbecilismelor municipale alte chestii şi demenţe comunitare. „Modernizarea” de pe Oţelarilor-Frunzei-Ghe Asachi se face fără nici o modernizare reală, corespunzătoare anului 2012, secolul 21. Nu se fac treceri de nivel, nu s-au făcut piste de biciclete, nu există bandă unică pentru transportul în comun, nu s-a mărit banda de circulaţie măcar cu jumătate de bandă şi nu s-au făcut benzi de aşteptare la intersecţiile Prelungirea Brăilei-Ghe Asachi, Brăilei cu Oţelarilor, nu s-au făcut treceri subterane pentru pietoni la Bila sau Poşta din Micro 19 sau la Flora sau la Mac Donalds. Nu s-au realizat nici măcar insule de giraţie. Este conexiunea perfectă pentru un titlu atât de reuşit ca cel din titlu.

Silviu VASILACHE 16 - noiembrie - 2012

Lasa un raspuns


E. Ciorici s-a înv

După vreo trei-patru rocade cu Silviu Pripoaie, tizul meu, Eugen ...

Șeful Poliției, Do

Chiar că nu mai ştim cine pe cine şi cine ...

Inculpatul vameş Bu

Parcă scriem pe garduri, pe ziduri, ca pe insula vremelnică ...

10 septembrie 2019 -

Sursa foto: Arhiva Bibliotecii „V.A. Urechia”