logoImpact EST nr. 844 - 26.10.2020

Sunt multe realizările după doi ani de administrare din primul mandat al lui Marius Stan. Să fie semnul că urmează al doilea? Tot ce se poate, dar numai dacă în următorii doi ani administraţia Stan începe (măcar) proiecte de fond, care să dea semnalul că echipa Stan e altceva decât o adunătură ceva mai scorţoasă decât a găştilor lui Moş Mitică.

1. şansa unui trafic auto urban fluid şi inteligent proiectat, astfel încât accidentele şi busculadele să fie greu de produs sau chiar imposibile. Cazul clasic al marilor ratări ale administraţiei Stan este găsirea unei rezolvări de optimizare la intersecţia Coşbuc cu Kogălniceanu, unde în mai puţin de un an s-a produs o altă coliziune-dezastru între tractoriştii de asfalt şi o ambulanţă aflată în misiune. Apropo, alte accidente pentru prinderea ultimei şanse a galbenului (culoarea galbenă-ultima şansă de a trece prin intersecţie!?) sunt gata să se întâmple la intersecţia Coşbuc – Brăilei sau la intersecţia Constructorilor-Crizantemelor (o combinaţie macabru-penibilă, de Market Penny şi casă mortuară plesnită pe o insulă de giraţie).

2. piste de biciclete prin reducerea scuarului de pe Brăilei şi începerea simultană a canalelor subterane pentru Net City.

3. parcarea subterană pe cel puţin trei nivele la Parcul Viva şi construirea sediului Primăriei pe actualul amplasament al fostului market depozit Viva

4. şoseaua de coastă de-a lungul Falezei (care va permite într-o fază ulterioară transformarea în pasaj pietonal a Falezei Dunării) simultan cu deschiderea străzii de străpungere de la Turnul de Televiziune spre ieşirea spre Brăila, lărgirea străzii de urcare spre Turn, construcţia viaductului peste Valea Țiglinei, reconstrucţia portului de ambarcaţiuni în vechiul amplasament,  ce trebuie doar dragat.

6. piaţă- amfiteatru la Gara CFR, unde s-ar putea dezvolta Piaţa Primăriei, dacă sediul Primăriei s-ar construi pe locul actualei clădiri-ruină, preluată de la CFR şi care ar fi completată  cu scări monumentale pe faleza care bordează piaţa din faţa gării. Scările sunt şi şansa unicat de a face la Galaţi o marcă de monumentalitate  care ar atarge turism şi ar facilita accesul prin mai multe puncte spre o viitoare piaţă a evenimentelor culturale, sociale, politice (concertele de Anul Nou, întrunirile electorale, protestele publice).

7. construcţia cu contribuţie privată a micilor centre pentru afacerile independente. Modelul a fost oferit de hala de produse industriale din Piaţa centrală dar şi din alte pieţe. Distrugerea chioşcurilor ilegale sau inestetice este de dorit, dar modelul personal oferit de Primarul Stan-construcţia unei taverne-bistro în complexul Olimpos, pe domeniul public,  distonează flagrant cu corectitudinea ipocrită afişată.

8. metroul de suprafaţă al Galaţilor, prin dezvoltarea reţelei de căi ferate uzinale şi secundare din reţeaua CFR existentă. Un proiect de realizare a unor bucle circulare ar acoperi toate variantele de circulaţie şi defluire a traficului urban, fără a fi nevoie de săparea de tunele în solul permeabil şi afectat de o pânză de apă freatică de suprafaţă.

10 - ianuarie - 2014

One Response so far.

  1. Stan sa raspunda penal spune:

    Stan trebuie sa raspunda penal pentru JAFUL banilor publici semnalat cu lux de amanunte de ziaristii galateni.Este fals,las si pervers.Curtea de Conturi doarme sau il protejeaza ?

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Persoană trimisă

Procurorul din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Galaţi a ...

Farmaciile şi fieru

În două ediţii la rând am publicat TOP 2019, alcătuit ...