logoImpact EST nr. 849 - 24.11.2020
logo

logo

Motivele pentru care conducerea RA.AFDJ Galaţi – şi fosta şi actuala – îl protejează pe Nelu Lupu în funcţia de şef al Secţiei Căi Navigabile Sulina încep să iasă la iveală tocmai din mâlul turcesc dragat cu şalandele ILICIOARA şi MIDIA 17, nave care sunt proprietatea statului român şi nu a lui Lupu, MR Cristea Pituş or Galiaţatos.

 

Şalandele au plecat la produs fără ordin de marş

Surse bine informate din proximitatea Căpităniei Zonale Tulcea şi care au urmărit cu interes seria de articole legate de căpuşarea activităţilor şi bugetului de stat alocat RA-AFDJ Galaţi, au sesizat conducerea Ministerului Transporturilor asupra unei ilegalităţi ordinare, menită să producă parandarături constante în euro: cele două şalande proprietate a statului român, repet, au fost trimise să dragheze în Turcia, FĂRĂ ORDIN DE MARŞ, adică DOAR PRIN DISPOZIŢIE VERBALĂ. De când Căpitănia Zonală Tulcea a raportat ilegalitatea la Bucureşti, directorul MR Cristea face dese scufundări în capitală unde dă cu subsemnatul de o săl-l îngroape de tot şi pe penalul Relu Fenechiu.

În curând, când Fenechiu va rămâne fără susţinere politică, este posibil să fie spartă şi gaşca politică transpartinică din fruntea AFDJ. Dacă Ministerul Transporturilor prin Corpul de Control, or DNA-ST Constanţa vor să protejeze interesele statului român şi banul public, nu au decât să-i audieze pe marinarii care formează echipajele celor două şalande, exclusiv alcătuite din locuitori ai Sulinei, adică oamenii lui Nelu Lupu, cântăcios cunoscut sub numele de AL BANO.

 

Marinarii sulineni sunt şi harnici şi darnici!

Căci au de unde, ce mama mă-sii.

Cunoscătorii ne-au spus că turcii le oferă salarii de 1500 de euro, plus îmbarcarea, adică hrana. De aia îşi permit marinarii de pe Midia 17 şi de pe Ilicioara să cotizeze către cei care au dispus verbal, fără ordin de marş, câte o sută de euro lunar, mai ales că turcul plăteşte. Iar pe cele două nave să tot fie îmbarcaţi, prin rotaţie, 16 sulineni, toţi îndatoraţi peste măsură şefului Secţiei Căi Navigabile Sulina din cadrul RA-AFDJ Galaţi.

De aia ultimul Consiliu de Administraţie a şi fost organizat la Sulina, să nu mai fie nevoit AL BANO să calce apa până la Galaţi pentru a depune icrele adunat pe luna precedentă.

Sigur că este greu de demonstrat acest parandarăt împărţit frăţeşte între cei cu putere de decizie în regia de stat, dar instituţiile abilitate ale statului ar putea produce şi probe în această afacere, doar să aibă voinţă aşa cum sunt îndemnaţi de Comisia Europeană în ultimul CMV, extrase şi recomandări pe care le puteţi citi în pagina 4.

Din septembrie, şi noi, aici la Impact-est, vom iniţia o campanie de susţinere şi încurajare a magistraţilor curajoşi în deciziile care condamnă actele de corupţie şi de căpuşare a banului public, mai ales în zona licitaţiilor cu câştigători anunţaţi care viciază rezultatul acestora, schimbând soluţiile din caietul de sarcini cu complicitatea şefilor din administraţia publică locală şi din fruntea unor societăţi şi regii cu capital majoritar de stat.

Grigore CORBU 28 - iunie - 2013

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Scrisoare deschisa m

Danamaria Neculai se simte sătulă până peste cap cu Gelu Ciorici şi ...

Cristian Dima (PRO R

Realizat de Opyum Advertising SRL D la comanda Pro Romania ...

Necunoscut în lumea

Era miercuri, 11 noiembrie, când DIICOT-Structura Centrală făcea sute de ...

Sifonări de milioan

Mamăăă, până şi salariaţii cu putere de decizie din Combinatul ...