logoImpact EST nr. 845 - 30.10.2020

autogara_4235Avea şi autogară, era şi exterminator-lichidator, dar acum nu mai este nimic. De ceva timp, exterminatorul singurei autogări din Galaţi cu terminal atestat pentru plecări internaţionale a fost exterminat-aşa cum îi stă bine oricărui parazit-din toate structurile unde parazita buna practică în materie de insolvenţă. Marian Alexandru a fost dat afară din insolvenţă, adică din Uniunea Practicienilor în Insolvenţă, prin decizie a Instanţei Locale de Disciplină UNPIR. În 24 09 2014, Instanţa l-a sancţionat cu excluderea definitivă din Uniune, însoţită de pierderea calităţii de practician în insolvenţă, potrivit art 99 din Statut.

MA face mereu drumuri la Bucureşti, poate poate va anula

ceea ce colegii de la Galaţi au văzut clar-Marian Alexandru făcea lichidare şi insolvenţă, deşi nu avea dreptul(trecuseră mai puţin de doi ani de când fusese funcţionar la Finanţele Publice, la AFP Tecuci, deci ”prejudicia onoarea şi prestigiul profesiei sau al corpului practicienilor în insolvenţă”). A fost numit şi un alt lichidator în locul lui Marian Alexandru, care are de constatat cât de vorace a fost acesta în „lichidarea” pentru sine şi pentru protectorii politici a patrimoniului Autogării. Cum dna lichidator „nu se pune rău cu colegii”, să ne mai punem noi rău încă odată, scriind la gazeta de criză despre crizele de isterii ale incompatibilului, incomparabilului şi irefutabilului Marian al lichidărilor fără milă. Extragem câteva secvenţe memorabile din dispozitivul prezentat de păgubitul Gheorghe Dumitru instanţei de judecată.

Alexandru cel Marian împuşcă iepuri dintr-o lovitură

Mai întâi, să cităm din PresaGalati.ro, care a stat de vorbă cu Marian Alexandru, lichidatorul judiciar al Dumony SRL, pentru a afla cum şi de ce s-a ajuns la măsura închiderii singurei autogări adevărate a Galaţiului(MA nu stă de vorbă cu orice presă, ci numai cu cea care ştie să asculte bine , să noteze şi mai bine şi şi să nu scotocească prin documente). Zice deci Marianul lichidator: „Normal, această autogară ar fi trebuit închisă şi sigilată, conform sentinţei din noiembrie 2013, încă de atunci. Problema este că, în ideea de a fi un bun gălăţean şi, bineînţeles, cu acordul creditorilor, am considerat că este impropriu să o închid, pentru că autogara este, da, un bun privat, dar are funcţionalitate publică(emoţionant!). Şi atunci, noi neavând în faliment dreptul de a desfăşura activitate, am cerut şi am primit acordul creditorilor ca să o închiriez. Închiriind-o, împuşcam doi iepuri dintr-o lovitură: în primul rând, obţineam o chirie cu care îmi finanţam utilităţile; apă, energie electrică, gaze etc., din chirie îmi finanţam şi cheltuielile de procedură, însemnând plata unui expert pentru evaluarea autogării, plata unui topocadastrist ca să-mi facă anumite documentaţii cadastrale unde este cazul. În al doilea rând, scuteam şi cheltuiala cu paza, pentru că cel care închiria autogara trebuia să-i asigure personal funcţional 24 de ore din 24.” Mda! Câtă viziune, ce instinct managerial, câtă fanfaronadă! Zice însă şi fostul proprietar către instanţă, căci acesta deschise acţiune de judecată, pentru a se judeca cât de mult, cât de grav, cât de pervers a lucrat MA pentru „recuperarea” creanţelor şi redirijarea lor către conturi ştiute şi neştiute(încă). Gheorghe Dumitru cere amendă judiciară pentru neîndeplinirea atribuţiilor şi obligarea pârâtului la acoperirea prejudiciului, estimat la peste 6 milioane de lei.

Cum se poate da o juleală de 6 milioane din creanţele debitorilor?

Un fleac, prin ciuruirea cu iuţeală de mână şi tupeu maxim a debitorilor.Deci, în loc să facă plan de organizare, verificarea şi încasarea creanţelor, descărcarea de datorii, prezentarea de rapoarte către judecătorul sindic, inventarierea bunurilor şi conservarea acestora, ce făcea Marian Alexandru?

1.distruge parcul auto funcţionabil în proporţie de 80%, la data 20 09 2013, când administratorul Dumitru şi oamenii lui au fost daţi afară de MA din Autogară.Dovada? Chiar jucăuşul lichidator scria la pv (11 02 2014) că parcul auto este 80% funcţional şi în stare corespunzătoare. Încă o dovadă este şi situaţia alimentărilor cu combustibil, la Est Cargo, din august 2013, că doar nu pui motorină într-o rablă, nu? Acestea fiind zise, apare un evaluator jongleur, numit Anton Cristea, care, ceac pac, în aprilie 2014, găseşte doar mormane de fiare vechi pe roţi. Dintr-o valoare de 4, 645 milioane de lei, parcul auto scade subit la doar 778 000 lei, adică aproximativ 17% din ce era. Şi acum, tehnicalităţi-imbecilităţi de-ale lui Marian Alexandru în operaţiuni de lichidare –falsificare a evidenţelor. Conform evaluatorului, 97% din cele 36 de mijloace auto sunt cu stare tehnică rea; 2,78% sunt în stare satisfăcătoare. Dacă ne luăm după huruitul motoarelor, făcătura se prezintă aşa: 22 buc au motoarele defecte;12 buc au motoarele hârbuite;1 buc nu mai are motor; 1 buc are motor bun. Dacă ne luăm după contractele de valorificare-închiriere de autobuze, apare altă făcătură de lichidare: 17 autobuze circulă cu talent pe drumurile publice şi fac bani pentru: 13 autobuze la Ştefu Ion;3 autobuze la TransLucian; 1 autobuz la Rotur Travel. Onorată instanţă, se poate să existe atâta tupeu şi duplicitate(ca să nu-i spunem golăneală) la un lichidator?

Unde ajungem cu matematica asta imbecilă? Ce este pe bune, funcţionalitatea sau infracţionalitatea?

Răssocotim: 47,22% sunt închiriate, 50% sunt conservate, 2,78 date spre folosinţă la Ştefu.Din cele închiriate, 58, 88 au motoarele defecte, 41, 42 au motoarele necorespunzătoare. Încheiem cu o constatare a DGFP Galaţi, din 1 09 2014, în care se spune că”valorile stabilite pentru bunurile mobile sunt derizorii, raportate la valorile stabilite de acelaşi evaluator în 2011. Iese o pagubă de 3,6 milioane de lei. Şi tot aşa, în ediţiile viitoare vom reveni cu noi şi noi făcături de lichidare de tip Marian Alexandru, cu prăduiri de obiecte de inventar, de zeci de calculatoare, tahografe, limitatoare de viteză, sisteme de pază, generatoare, centrale telefonice, centrale termice,închirieri de autobuze şi clădiri fără contracte şi-normal-alimentări de gipane cu combustibil decontat pe societatea lichidată, că doar de aia se făcu Marian Alexandru lichidator, ca să aibă ce lichida.

Ce spunea prin vară Marian Alexandru? Spunea cam aşa: ”Eu nu am cum să susţin cheltuielile necesare funcţionării sale, pentru că societatea aflată în faliment nu are voie să desfăşoare activităţi aducătoare de beneficii. Deci, ceea ce mai putem face este să lichidăm patrimoniul”. Şi lichidat fu. Cu bucurie şi veselie. Ia ascultăţi ce juisant eclata MA despre ce mai are de prăduit din averea falitei Dumony: „Suma de 150.000 include numai autogara, nu şi parcul auto, de 30-40 de autobuze, pentru care am promisiune de la expert că în august îmi dă evaluarea. Dar Gheorghe Dumitru mai are şi alte bunuri: autogara Tg. Bujor, autogara Bereşti, IVV-ul Bereşti, mai are nişte terenuri, mai are o pădure. Pe toate le-am scos la vânzare. Parcul auto l-am închiriat, pentru a-l conserva. Tot ce am găsit funcţional am închiriat, pentru că o maşină care stă pe loc moare”. Dar un lichidator-fraudator care este stopat din prăduit ce face? Onorată instanţă, aşteptăm să vedem dreptate şi poate, şi ceva adevăr!

Silviu VASILACHE 30 - noiembrie - 2014

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Directoareasa DSP Ga

Medicul Liliana Moise a fost repusă, în luna iulie, 2020, ...

Directorul Oprea de

De fapt, la sacul cu care va încasa pensia specială, ...

Hahui e pe făraş,

În sfârşit, re-Primarul Ionuţ-Florin Pucheanu şi aparatul politic din spatele ...