logoImpact EST nr. 849 - 24.11.2020
logo

logo

La data de 28.08.2013, organele Poliţiei Transporturi Navale Galaţi, au efectuat un control inopinat  la tancul Brazi al AFDJ Galaţi, constatând lipsă o cantitate de 120 tone motorină, în valoare de aproximativ nouă miliarde lei vechi. În urma controlului care s-a efectuat chiar în prezenţa comandantului navei, totodată şi  gestionar al acesteia,  Motoc Pavel, când i s-a spus, chiar în aceeaşi zi despre lipsa produsă în gestiunea sa, acesta a mai dat vreo două-trei telefoane, după care s-a aruncat de pe tanc, în Dunăre, în jurul orei 11,00, şi, întrucât nu ştia  să înoate, s-a înecat, luând cu dânsul și secretul lipsei de mai sus . Şi când te gândeşti cât de mare a fost disperarea acestui comandant, pentru a alege moartea, lăsând  pe malul bătrânului fluviu un băieţel de patru anişori şi o fiică din prima căsătorie, care a fost mireasă pe 21.o9.2013, te apucă revolta din cauza neputinţei autorităţilor abilitate ale statului, care de 20 de ani tolerează, încurajând astfel, furturile uriaşe din avuţia naţională prin RA AFDJ Galaţi, prin găştile transpartinice numite politic la conducerea acestei Regii.

 

Există martori că sinucigaşul fura la ordinul şefilor

Din sursele pe care le avem chiar din prăvălia lui Mircea – Pituş Cristea, ar rezulta că lipsa s-a produs după data de 07.08.2013, dată la care, tot în urma unui control făcut de către  unii salariaţi ai regiei, nu au fost constatate diferenţe cantitative la gestiunea lui Pavel Motoc. Dacă stăm şi analizăm situaţia creată, este lesne de înţeles că cele 120 de tone motorină nu puteau fi înstrăinate de către gestionar de unul singur, fără o dispoziţie din partea conducerii, cum de altfel ar şi fi  afirmat înainte să se arunce în Dunăre, cei care îi controlau gestiunea putând depune mărturie în acest sens. Dacă vrea şi procurorul de caz!

În aceeaşi zi, MR Pituş Cristea a fost chemat la Ministerul Transporturilor unde şefii săi l-ar fi ameninţat că, dacă nu găseşte vinovaţii, va fi pus el să plătească motorina. Şi când te gândeşti cât de sărac este acest enoriaş, care îşi duce amarul de azi pe mâine doar din împrumuturile de la CAR –uri!  Drept urmare, în deplină disperare de cauză, a chemat în biroul său oval un număr de 10 preda-buzeşti, aleşi pe sprânceană, format din clientela sa  pe care a promovat-o în funcţii când a venit la cârma Regiei, foarte mulţi dintre aceştia având încă dosare pe rolul Tribunalul Galaţi pentru risipirea banului public al AFDJ (îi amintim pe Petre Cornelia Mădălina, Antistescu Nicoleta, Dimitriu Adriana), sau pe celebra julistă,  Mariana Profir, care a fost girată pentru împrumuturile  făcute  la băncile  şi cooperativele de credit de unii salariaţi ai regiei, multora dintre ei dându-le  ţeapă pentru sume destul de mari de bani. Şi să nu-l uităm nici pe Liviu Rus, membru în  comisie, care  cu ceva timp în urmă a avut dosar pe rolul Judecătoriei Tulcea, pentru motorină sustrasă de la navele din Sulina şi prins la Tulcea de către organele de poliţie,  evenimentul fiind relatat în Obiectivul  de Tulcea, la vremea respectivă. Astfel că domnul fost viceprimar penele de Galaţi, Pituş Cristea, a semnat Decizia nr. 113 din 09.09.2013, după care cei 10 negri mititei au dezlănţuit jihadul împotriva altor 14 salariaţi ai regiei cărora le-au trimis convocări la  o aşa zisă cercetare disciplinară, însă la nici unii dintre aceştia nu li s-a adus la cunoştiinţă fapta pentru care sunt cercetaţi. Li se trimit în continuu întrebări aiurite, de doi lei, cu un conţinut tendenţios, care, însă, nu au nici o legătură cu cauzele care ar fi condus la  lipsa celor  120 tone motorină. Pe  tot parcursul cercetării, salariaţii respectivi sunt ameninţaţi cu temniţă grea de către unii membri din gaşca lui Pituş, iar unora li s-a şi  spus că trebuie să-şi caute de pe acum avocaţi pentru zilele negre care vor urma. Aceasta deoarece, în biroul oval,  Pituş si-a ameninţat  preda-buzeştii că dacă nu pleacă din AFDJ cei care sunt cercetaţi, atuncea voi, care faceţi cercetarea, veţi pleca, urmând ca rezultatul anchetei să  fie pus pe ordinea de zi la C.A. ce urmează să aibă loc pe data de 26. 09. 2013.

 

Pituş vrea să descopere ca să ştie ce să acopere!

Astfel că, în prezent, toată  arhiva financiar contabilă  de la AFDJ este răscolită de către cele două tabere, 24 din 24 de ore. Una  acuză, cealaltă se  apără cum poate, preda-buzeştii fiind vocali cât tot DNA-ul ,Parchetele şi Camera de Conturi laolaltă, cu toate că pentru cazul respectiv Secţia Regională de Poliţie Transporturi Galaţi a şi deschis un dosar penal, care este în curs de desfăşurare. Atunci este clar ce logică are cercetarea lui Pituş, făcută aşa, de ochii lumii, dacă deja unii salariaţi cercetaţi de către penalii lui au şi fost la audieri  la poliţie pentru acelaşi lucru.  Oare când se va trezi Pituş la realitate pentru a face legătura între lipsa celor 120 de tone de motorină furată de pe tancul Brazi, cu cele 700 tone de motorină, trecute tot prin gestiunea tancului Brazi, şi care au fost transportate doar pe hârtie, în iarna 2011-2012 la Tulcea (când Dunărea era îngheţată), de către fosta conducere pedelistă, în frunte cu hipopotamul asudat, Florin Uzumtoma, care acum stă să-i sară ochii, căci are coşmaruri în fiecare noapte, de la asfinţit şi până la cântatul cocoşilor, după ce a aflat şi el despre BOMBA cu pricina.  Dar dacă este implicat şi Pituş în toată această TĂRĂŞENIE, atunci toţi vor acţiona împreună pentru a bloca adevărul. Numai că BOMBA, de această dată este prea MARE ca sa poată fi dezamorsată doar cu toporul, în caz contrar, prin explozia ei, s-ar putea detona toate vilele liotei de directori şi şefi din AFDJ, făcute cu bani  furaţi de la locul lor de muncă.

 

Sinuciderea comandantului Motoc, poate desluşi şi dispariţia celorlalte 700 de tone de motorină

Pe de altă parte,altă gaşcă superioară din punct de vedere financiar, nu însă şi moral, formată din Uzumtoma  Florin, Hogaş Mioara, Galiaţatos A., Constantinescu Gina, şefa juriştilor şi alţii se adună pe furiş în locurile  mai dosnice din clădirea Regiei de stat (chiar şi în toalete, blocând, astfel,  ore în şir accesul celorlalţi salariaţi) şi discută la disperare, aşteptând rezultatul anchetei şi rugându-se la Sfântul Petru că poate o să aleagă el şi alţi martori care cunosc această poveste, calea raiului sau a iadului, pentru ca astfel, aceşti nemernici certaţi cu legea bunului simţ să rămână basma curată şi cu toată agoniseala în saltele şi în conturi.

Cu toate acestea, domnului consilier Papastratos Galiaţatos nici nu-i pasă, mai ales că în urmă cu o lună iarăşi şi-a aniversat accidentul de supraveţuire de când a sărit de la etajul 9, eveniment sărbătorit pe nava Donaris 1 a AFDJ. Şi tot pe această navă a statului român şi-a sărbătorit, recent, ziua de naştere şi Alina Bulina, că să vadă şi să înţeleagă instanţele gălăţene ce bust de moralitate este dumneaei! Şi când te gândeşti că pentru populimea care ghebăreşte în Regie sunt reguli de fier forjat.. Păi dacă  ar fi  găsită doar numai o sticlă de bere chioară uitată printr-un fişet, potrivit Regulamentului de Ordine Interioară, însoţit de o anchetă precum cea pomenită mai sus, atunci respectivul  poate să plece definitiv acasă la mă-sa care l-a trimis în lume să se facă om mare.

În consecinţă, aşteptăm rezultatul cercetării penale şi o să mai discutăm.

Căpitanul BLOOD

Impact-est 509 – 26.09.- 02.10.2013

R.I. 21 - martie - 2014

2 Responses so far.

  1. Canareica Niculae spune:

    Nu comentez deocamdata.

  2. Canareica Niculae spune:

    Eu cred ca este adevarat ce este prezentat.

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Scrisoare deschisa m

Danamaria Neculai se simte sătulă până peste cap cu Gelu Ciorici şi ...

Cristian Dima (PRO R

Realizat de Opyum Advertising SRL D la comanda Pro Romania ...

Necunoscut în lumea

Era miercuri, 11 noiembrie, când DIICOT-Structura Centrală făcea sute de ...

Sifonări de milioan

Mamăăă, până şi salariaţii cu putere de decizie din Combinatul ...