logoImpact EST nr. 840 - 01.10.2020

S-a terminat lovitura de găşti de interese de la Transurb de parcă nici n-ar fi fost şi nici o oficialitate nu a găsit de cuviinţă să informeze care sunt cauzele şi efectele. Toată lumea s-a întors la locurile ei şi transportul merge într-o direcţie din ce în ce mai incertă. Se schimbă directorul, se măreşte subvenţia, se cumpără autobuze, se face control, se dau sancţiuni, se declară ilegală greva de două zile, plăteşte cineva pentru pierderi? Sunt nişte întrebări pentru care cineva ar trebui să pregătească răspunsuri. Aici problema se înfundă rău de tot, din cauză că la Primăria Stan nimeni nu dă răspunsuri. Nu răspunde nici măcar Primarul Stan. O fi (i)responsabil? Esenţialul este că la Primăria Stan se lucrează. Toată lumea lucrează pe toată lumea. Şi cine lucrează, lucrează pe banul public, pentru devalizarea bugetului public, căci de ce lucrăm la stat, la dracu!!! Până vor fi găsite adevăratele chichireze ale grevelor spontane bine premeditate de la Transurb, rămân supoziţiile. Sunt ca nişte supozitoare, mai domolesc arsurile şi usturimile, dar buboiul din fund rămâne. Primul buboi a fost cel copt de „vizionarii” care au lovit cu retragerea subvenţiei pentru pensionari. Adică Stan de la peneleu şi Malinovici şi Alexandru de la pepededeu. Apoi s-a făcut cică o economie, prin reducerea graficului autobuzelor şi troleelor Transurb, prin martie 2013. Măsura respectivă a fost adoptată de Consiliul Municipal, la iniţiativa primarului Marius Stan şi consilierilor PPDD Victor Malinovici şi Marian Alexandru, ca să rămână la buget (deci la sifonat) mai mult decât până atunci, adică 8.231.846 de lei. Oficial, cu banii din pomana electorală trebuiau cumpărate autobuze şi troleibuze, nu? Canci autobuze şi trolee noi! Marius Stan are aceeaşi privire tâmpă ori de câte ori îl întrebi despre astfel de chestii. Ce-i cu glumiţele astea tâmpite, nu? O nouă reducere a graficului autobuzelor şi troleibuzelor Transurb a fost operată în iunie 2013, odată cu vacanţa elevilor şi studenţilor. În perioada de vară s-a ajuns la o dublare şi chiar o triplare a timpului de aşteptare în staţii. A urmat „strategia”reducerii numărului autobuzelor care circulă după-amiaza, după ora 17:00 şi în zilele de sâmbătă şi duminică. Comunism de Transurb? Nu, capitalism de micro(a)buze. Aia e pohta ce pohtesc toţi sifonatorii de bani comunitari care lucrează din interior transportul public pentru a-l face mare şi tare pe cel privat. Acolo nu e lege, e numai tocmeală şi parandărăteală.

10 - aprilie - 2014

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Fruntaşi în între

Dragi colegi, am vrut să dăm un semnal tuturor oamenilor ...

Buruiană Dorin se v

Unul din candidaţii la postul de primar al comunei Rediu ...

Familia liberală Ci

Audiată ca martor de DNA, Ciocan Elena se vrea primar, ...