logoImpact EST nr. 844 - 25.10.2020

Fu şedinţă de Consiliu Local, iar pe ordinea de zi fu şi hotărârea cu aprobarea studiilor de fezabilitate pentru scoaterea în afara peisajului urban civilizat a oribilităţilor numite garaje. Este o hotărâre epocală pentru acest oraş al mediocrităţilor de extracţie pesedistă, implantate cu mult talent timp de 22 de ani. Uraaa! Avem un Primar şi avem un plan de demolare a garajelor  din două cartiere ale oraşului şi de transformare a acelor zone în parcări şi spaţii verzi. Nasol! Avem şi opoziţie şi opozanţi ticăloşiţi în ale obscurităţilor şi codoşlâcărelii. As al acestor ultime şi jenante două categorii este chiar viceprimarul PSD al municipiului Galaţi, Floriiiin Popaaaaa. Ce credeţi că a marcat el cam ca dulăii maidanezi  dintre garajele de Ancora şi Micro 19?  S-a scremut şi a emanate nişte amendamente la studiile de fezabilitate alcătuite în mare entuziasm chiar de echipa şefului Ordinului Arhitecţilor, Sergiu Porumboiu. Pentru că aşa este linia trasată de Partid, e musai bre să se treacă la refacerea studiilor de fezabilitate care se referă la transformarea bateriilor de garaje în parcări şi spaţii verzi. Ia ascultaţi argumentaţie de altitudine politică (submediocră, desigur). „ Avem mai multe motive pentru care vrem să se modifice acele studii de fezabilitate care, apropo, nu au fost făcute pro-bono, aşa cum sugera domnul primar, ci au costat administraţia locală fiecare câte 15.000 de lei. În primul rând, un studiu de fezabilitate ar trebui să aibă măcar două variante, astfel încât beneficiarul să aleagă soluţia cea mai bună, nu să aibă o singură soluţie, aşa cum s-a întâmplat până acum. În al doilea rând, este vorba despre proprietate. În cazul garajelor din complexul Ancora, din cele 91 de garaje, 24 sunt proprietate privată, cu tot cu pământul de sub ele. Deci, pentru eliberarea terenului ar trebui demolate pentru o cauză de utilitate publică… La noi, în România, noţiunea de demolare are anumite conotaţii, oamenii se gândesc la naţionalizare… În plus, o cauză de utilitate publică ar putea fi construcţia unui spital, a unei reţele de apă, de canalizare, de gaze naturale… Să faci acolo o platformă pentru parcarea maşinilor şi spaţiu verde ar putea fi în accepţiunea unora prioritatea priorităţilor, dar pentru alţii, nu…  Şi apoi, când o astfel de investiţie costă un milion de euro, te întrebi de mai multe ori: se merită, pentru suma asta, să demolezi 91 de garaje şi să faci în locul lor 86 de locuri de parcare, iar în restul spaţiului, să plantezi gazon? Şi noi suntem de accord că bateriile de garaje din oraş arată rău, că trebuie făcut ceva în acest sens, însă nu vrem altceva decât să facem totul în litera şi spiritul legii”. Aţi priceput cum se consumă logica la şeful de municipală pesedistă? Cu un antreu de populism, cu o gustărică de clientelism, cu o fripturică de fripturism şi demagogie, cu un praf de parandărăt, cu un strop de tembelism (sau imbecilism), cu destul de multă manipulare şi stropită din belşug cu un şpriţălău de golănism.

7 - martie - 2014

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Persoană trimisă

Procurorul din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Galaţi a ...

Farmaciile şi fieru

În două ediţii la rând am publicat TOP 2019, alcătuit ...