logoImpact EST nr. 840 - 30.09.2020

1-yangtze-river-tunnelDragi cititori, o să vă aducem în atenţie noi descoperiri şi consideraţii cu privire la managementul în prostire şi adormire a populaţiei, votante sau nu, din Republicuţa Galaţi.

Isprăvile acestea pe care o să vi le comentăm, credem că ar trebui să intre în categoria „măiestrie şi artă” în manipularea gălăţenilor care au votat precum chiorii, alegând în fruntea urbei un fotbalist, ce a înfrânt, iată şi Oţelul Galaţi, echipa noastră de fotbal, prin acţionarii aduşi şi banii dispăruţi.

Dacă citeşti mai atent, studiind şi pricepându-te, cât de cât, Bugetul Consiliului Local pe anul 2015 (de fapt bugetul Galaţiului), o să ai surpriza că poţi descoperi „portiţa” prin care se scurg banii cu potenţial de parandărăt. Astfel, un sfert din buget este prevăzut la investiţii pentru amenajare de parcuri în municipiu. O sumă de-a dreptul uriaşă ce ne plasează printre primele locuri în lume la costurile aferente realizării lucrărilor necesare. Vă vine sau nu să credeţi, frecaţi-vă la ochi, ciupiţi-vă de obraji, faceţi-vă cruce sau stuchiţi-vă în sân, suma prevăzută depăşeşte 100 de euroi pe metru pătrat de parc.

Ce parcuri la Paris sau Barcelona, la Praga sau Budapesta, o să vedem la finalul mandatului lui Stan ce minunăţii de investiţii s-au realizat, cu ce costuri, dacă erau oportune şi ce durată de viaţă au (vezi Grădina Publică).

A doua mare minunăţie la zi a marelui Stan constă în obstinaţia acestuia, în promovarea până la absurd, în dorinţa dusă până la paranoia, în insulta adusă inteligenţei şi bunului simţ al populaţiei gălăţene, cu privire la TUNELUL pe sub Dunăre. Deci, cu toată opoziţia tuturor oamenilor normali la „cap”, a factorilor de decizie din această ţară, Stan a luat-o aşa de „nebun” pe cont propriu, ca un război propriu împotriva „sistemului” care nu-l lasă pe el să-şi realizeze visul, ridicând licitaţia pe SEAP pentru studiu de fezabilitate.

Acum, noi o să vă spunem că toate acestea s-au petrecut în timp ce Guvernul a aprobat Masterplanul pe infrastructură rutieră, mergând pe construirea podului dintre Brăila şi Galaţi, pe de o parte, şi Măcin (Dobrogea) de cealaltă parte a Dunării. Deja Masterplanul a fost înaintat la Bruxelles iar, întrebat de Podul lui Stan, ministrul Rus ar fi declarat că e treabă exclusivă a lui Stan şi a gălăţenilor. Hopa! Păi, noi ce să mai credem? Mai apoi ne-a fost dat să aflăm pe „surse” că nebunia lui Stan, nu are nici un temei juridic, că nu va primi aprobare în vecii vecilor de la Ministerul Mediului, pentru că amplasamentul şi intrările/ieşirile tunelului, în ambele sensuri, de pe un mal şi altul, unul în Lacul Brateş, celălalt în Balta Rachelu, vor fi în ARII NATURALE PROTEJATE prin lege. Aşa cum a prezentat Stan proiecţia viitorului tunel, aşa cum malul Dunării este liber de sarcină de la gura Siretului şi până la cea a Prutului, practic nu există nici un fel de posibilitate tehnică şi legală de realizare a unui astfel de obiectiv. Deci, în concluzie, o aiureală, o abureală, o mare PROSTIE, la care unii au pus „botul” pupându-l în popou pe Stan.

JAP 13 - martie - 2015

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Fruntaşi în între

Dragi colegi, am vrut să dăm un semnal tuturor oamenilor ...

Buruiană Dorin se v

Unul din candidaţii la postul de primar al comunei Rediu ...

Familia liberală Ci

Audiată ca martor de DNA, Ciocan Elena se vrea primar, ...