logoImpact EST nr. 849 - 24.11.2020
logo

logo

Sunt multe realizările după doi ani de administrare din primul mandat al lui Marius Stan. Poate fi semnul că urmează al doilea? Tot ce se poate, dar numai dacă în următorii doi ani administraţia Stan începe(măcar) proiecte de fond, care să dea semnalul că echipa Stan e altceva decât o adunătură ceva mai scorţoasă a găştilor lui Moş Mitică.

1. şansa unui trafic auto urban fluid şi inteligent proiectat, astfel încât accidentele şi busculadele să fie greu de produs sau chiar imposibile. Cazul clasic al marilor ratări ale administraţiei Stan este găsirea unei rezolvări de optimizare la intersecţia Coşbuc cu Cogălniceanu, unde în mai puţin de un an s-a produs o altă coliziune-dezastru între idioţi în oraş şi o ambulanţă în misiune. Apropo, alte accidente pentru prinderea ultimei şanse a galbenului(culoarea galbenă-ultima şansă de a trece prin intersecţie!?) sunt gata să se întâmple la intersecţia Coşbuc Brăilei sau la intersecţia Constructorilor-Crizantemelor(o combinaţie macabru-penibilă, de Market Penny şi casă mortuară pe o insulă de giraţie).

2.piste de biciclete prin reducerea scuarului de pe Brăilei şi începerea simultană a canalelor subterane pentru Net City.

3.parcarea subterană pe cel puţin trei nivele la Parcul Viva şi construirea sediului Primăriei pe actualul amplasament al fostului market depozit Viva

4.şoseaua de coastă de-a lungul Falezei(care va permite într-o fază ulterioară transformarea în pasaj pietonal a Falezei Dunării) simultan cu deschiderea străzii de străpungere de la Turnul de Televiziune spre ieşirea spre Brăila, lărgirea străzii de urcare spre Turn, construcţia viaductului peste Valea Țiglinei, reconstrucţia portului de ambarcaţiuni în vechiul amplasament, ce trebuie doar dragat.

6.piaţă- amfiteatru la Gara CFR, unde s-ar putea dezvolta Piaţa Primăriei, dacă sediul Primăriei s-ar construi pe locul actualei clădiri-ruină, preluată de la CFR şi care ar fi completată cu scări monumentale pe faleza care bordează piaţa din faţa gării. Scările sunt şi şansa unicat de a face la Galaţi o marcă de monumentalitate ce ar atarge turism şi ar facilita accesul prin mai multe puncte spre o viitoare piaţă a evenimentelor culturale, sociale, politice(concertele de Anul Nou, întrunirile electorale, protestele publice).

7. construcţia cu contribuţie privată a micilor centre pentru afacerile private. Modelul a fost oferit de hala de produse industriale din Piaţa centrală dar şi din alte pieţe. Distrugerea chioşcurilor ilegale sau inestetice este de dorit, dar modelul personal oferit de Primarul Stan-construcţia unei taverne-bistro în complexul Olimp, pe domeniul public, distonează flagrant cu corectitudinea ipocrită afişată.

8.metroul de suprafaţă al Galaţilor, prin dezvoltarea reţelei de căi ferate uzinale şi secundare din reţeaua CFR existentă. Un proiect de realizare a unor bucle circulare ar acoperi toate variantele de circulaţie şi defluire a traficului urban, fără a fi nevoie de săparea de tunele în solul permeabil şi afectat de o pânză de apă freatică de suprafaţă.

Sunt multe realizările după doi ani de administrare din primul mandat al lui Marius Stan. Poate fi semnul că urmează al doilea? Tot ce se poate, dar numai dacă în următorii doi ani administraţia Stan începe(măcar) proiecte de fond, care să dea semnalul că echipa Stan e altceva decât o adunătură ceva mai scorţoasă a găştilor lui Moş Mitică.

9. pistele de biciclete pe malul Dunării, Brăila Galaţi şi Galaţi Reni, cu perspectiva uriaşă spre Munţii Dobrogei şi legăturile cu românii din Bugeac. Mari ratări în fotbalul de administraţie

10.pregătirea rutei alternative pentru circulaţia mijloacelor grele, pentru transformarea unei porţiuni din str. Domnească în pasaj pietonal(între Dunăre şi intersecţia cu str T Vladimirescu) prin lucrări de amenajare -mutare a circulaţiei mijloacelor de transport public pe Dogăriei, cu racord pe str Navelor prin spatele Bazei Icepronav şi ieşire în str Portului(se înţelege, cu insulă de giraţie în faţa Palatului Navigaţiei, că tot este un segment de viteze mari-periculoase), apoi prelungirea şi extinderea străzilor existente pe la baza falezei până la ieşirea în str Domnească,la intersecţia cu str Tudor Vladimirescu, prin stadionul Victoria TC- acum maidan.

S.V. 6 - iunie - 2014

One Response so far.

  1. C.Fulger! spune:

    Salutari de la mare distanta…Scriam pe site ul primariei,ca este imperios necesar rezolvarea de urgenta a problemelor cu traficul de la INELUL DE ROCADA !Ceva suprateran din Brailei(la stada ma referam) si prelungirea Brailei Iar ce vine de pe Siderurgistilor sa ramana in actualul stadiu cu breltelele aferente fiecarei destinatii !Sau pot fi inversate,depinde ce este mai simplu si mai ieftin,banuiesc sa se gaseasca destui oameni capabili in domeniu,asta daca nu au fugit toti ramanand numai COCSARII care me mentin TITLUL DE ORASUL ROSU!AEROPORTUL DENTRE GALATI SI BRAILA,nu este un MOFT,sa se faca on line studiul si veti vedea ca e rentabil,probabi in partea dreapta a drumului de la Sendreni spre Braila .Nu cred ca podul pe care se tot bate moneda cu prilejul campaniilor electorale este totusi rentabil,nu prea e infrastructura pe zona Judetului Tulcea!Intre Braila si drumul Slobozia -Constanta unde se afla un drum folosit in acest moment ,construit fara a trece prin localitati,un drum Expres are denumirea, ar rezolva si problema Galati -Constanta !Asta era pt Dl Bulbucasa !Nea Stan ,cam patitul, sa fie primar pt ce l-am ales ca STAMIPLA E IN MAINILE NOASTRE!!!Probleme de infrastructura,dar si furaciunile: Apa- canal,Apaterm ,cainii comunitari si in spceial a militienilor imbracati in haine de politisti sunt URGENTELE !!!PT TO(N)TI ALESII:NE_AM SATURAT DE ABUREALA SI FURTURI,LA MUNCA,DE AIA VA PLATIM !!!Se Audi TAVARASCI ???

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Scrisoare deschisa m

Danamaria Neculai se simte sătulă până peste cap cu Gelu Ciorici şi ...

Cristian Dima (PRO R

Realizat de Opyum Advertising SRL D la comanda Pro Romania ...

Necunoscut în lumea

Era miercuri, 11 noiembrie, când DIICOT-Structura Centrală făcea sute de ...

Sifonări de milioan

Mamăăă, până şi salariaţii cu putere de decizie din Combinatul ...