logoImpact EST nr. 893 - 27.11.2021

Colaboratorii Impact-est care se pricep la legi, legalitate şi constituţionalitate ne-au clopoţit cum că hotărârea de majorare a impozitului pe mijloacele de transport cu 55% faţă de anul 2020, poate fi socotită nelegală. Această iniţiativă legislativă locală ar fi trebuit să stea peste 45 de zile în dezbatere publică, urmând ca după aia să devină proiect de hotărâre care să fie supus votului plenului Consiliului Local Municipal. Dar acum este tardiv, cei mai afectaţi fiind transportatorii şi firmele de construcţii care au maşini cu multe sute de centimetri cubi. Ca să nu mai vorbim de Transurb, societate a Primăriei Galaţi. Căci pe de-alde nimeni cu bani, nu este cazul să-i plângem. Ei se dau cu autobuzele lor 4×4 prin prăfălăul asfaltului orăşenesc, pentru a mai aspira şi ei ceva gâsculiţe.
Căci aceşti tractorişti de asfalt nu-şi ţin ditai fierătaniile doar pentru partidele de vânătoare sau pescuit.
Dar cum iernile au devenit nişte sărace primăveri, este greu să-i înţelegi pe aceşti indivizi cum şi de ce se dau ei cu hărăbăi de 5.000 centimetri cubi şi cu tracţiune 4×4.
Aaa…, sunt nişte mici şi cu cât sunt mai mici, îşi iau limuzine mai mari şi mai puternice, care consumă 14 la sută. Dar nu combustibil, ci ulei!

Gelu CIORICI 15 - ianuarie - 2021

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Doi judecători ai C

Justiţiabilul Ion Banu este de zeci de ani într-o bătălie ...

Ex-deputatul gălă

Implicat într-un dosar de corupţie, alături de prim-procurorul gălăţean Roşca ...

Guvernul Ciucă ia

Eficientizarea companiei TAROM, continuarea procesului de modernizare a infrastructurii aeroportuare ...

Având şapca lui Le

Dacă intraţi pe siteul Impact-est şi daţi căutare, sus ...