logoImpact EST nr. 840 - 01.10.2020

La data de 28.08.2013, organele Poliției Transporturi Navale Galați, au efectuat un control inopinant  la tancul Brazi al AFDJ Galați, constatând lipsă o cantitate de 120 tone motorină, în valoare de aproximativ nouă miliarde lei vechi. În urma controlului care s-a efectuat chiar în prezența comandantului navei, și totodată gestionar, Motoc Pavel, când i s-a spus, chiar în aceeași zi, despre lipsa produsă în gestiunea sa, acesta a mai dat vreo două-trei telefoane, după care s-a aruncat de pe tanc, în Dunăre, în jurul orei 11,00, și, întrucât nu știa  să înoate, s-a înecat, luând cu dânsul și secretul lipsei de mai sus . Și când te gândești cât de mare a fost disperarea acestui comandant, pentru a alege moartea, lăsând  pe malul bătrânului fluviu un baiețel de patru anișori și o fiică din prima căsătorie, care a fost mireasă pe 21.o9.2013, te apucă revlta din cauza neputinței autorităților abilitate ale statului statului, care de 20 de ani tolerează, încurajand astfel, futrurile uriașe din avuția națională prin Ra AFDJ Galați, prin gaștile transpartinice numite politic la conducerea acestei Regii.

 

Există martori că sinucigașul fura la ordinul șefilor

Din sursele pe care le avem chiar din prăvălia lui Mircea – Pituș Cristea, ar rezulta că lipsa s-a produs după data de 07.08.2013, dată la care, tot în urma unui control făcut de  unii salariați ai regiei, nu au fost constatate diferențe cantitative la gestiunea lui Pavel Motoc. Dacă stăm și analizăm situația creată, este lesne de înțeles că cele 120 de tone motorină nu puteau fi înstrăinate de către gestionar de unul singur, fără o dispoziție din partea conducerii, cum de altfel ar fi și afirmat înainte să se arunce în Dunăre, cei care îi controlau gestiunea putând depune mărturie în acest sens. Dacă vrea și procurorul de caz!

În aceiași zi, MR Pituș Cristea a fost chemat la Ministerul Transporturilor unde șefii săi l-ar fi amenințat că, dacă nu găsește vinovații, va fi pus el să plătescă motorina. Și când te gândești cât de sărac este acest enoriaș, care își duce amarul de azi pe mâine doar din împrumuturile de la CAR –uri!  Drept urmare, în deplină disperare de cauză, a chemat în biroul său oval un număr de 10 predabuzești, aleși pe sprânceană, format din clientela sa  pe care a promovat-o în funcții când a venit la cârma Regiei, foarte mulți dintre aceștia având încă dosare pe rolul Tribunalul Galați pentru risipirea banului public al AFDJ ( îi amintim pe Petre Cornelia Mădălina, Antistescu Nicoleta, Dimitriu Adriana), sau pe celebra julistă,  Mariana Profir, care a fost girată pentru împrumuturile  făcute  la băncile  și cooperativele de credit de unii salariați ai regiei, multora dintre ei dându-le  țeapă pentru sume destul de mari de bani. Și să nu-l uităm nici pe Liviu Rus, membru în  comisie, care  cu ceva timp în urmă a avut dosar pe rolul Judecătoriei Tulcea, pentru motorină sustrasă de la navele din Sulina și prins la Tulcea de către organele de poliție,  evenimentul fiind relatat în Obiectivul  de Tulcea, la vremea respectivă. Astfel că domnul fost viceprimar penele de Galați, Pituș Cristea, a semnat Decizia nr. 113 din 09.09.2013, după care cei 10 negri mititei au dezlănțuit jihadul împotriva altor 14 salariați ai regiei cărora le-au trimis convocări la  o așa zisă cercetare disciplinară, însă la nici unii dintre aceștia nu li s-a adus la cunoștiință fapta pentru care sunt cercetați. Li se trimit în continuu întrebări aiurite, de doi lei, cu un conținut tendențios, care, însă, nu au nici o legătură cu cauzele care ar fi condus la  lipsa celor  120 tone motorină. Pe  tot parcursul cercetării, salariații respectivi sunt amenințați cu temniță grea de către unii membri din gașca lui Pituș, iar unora li s-a și  spus că trebuie să-și caute de pe acum avocați pentru zilele negre care vor urma. Aceasta deoarece, în biroul oval,  Pituș si-a amenințat  predabuzeștii că dacă nu pleacă din AFDJ cei care sunt cercetați, atuncea voi, care faceți cercetarea, veți pleca, urmând ca rezultatul anchetei să  fie pus pe ordinea de zi la C.A. ce urmează să aibă loc pe data de 26. 09. 2013.

Pituș vrea să descopere ca să știe ce să acopere!

Astfel că, în prezent, toată  arhiva financiar contabilă  de la AFDJ este răscolită de către cele două tabere, 24 din 24 de ore. Uuna  acuză, cealaltă se  apără cum poate, predabuzeștii fiind vocali cât tot DNA-ul ,Parchetele și Camera de Conturi laolaltă, cu toate că pentru cazul respectiv Direcția Regională de Poliție Transporturi Galați a și deschis un dosar penal, care este în curs de desfășurare. Atunci este clar ce logică are cercetarea lui Pituș, făcută așa, de ochii lumii, dacă deja unii salariați cercetați de către penalii lui au și fost la audieri  la poliție pentru același lucru.  Oare când se va trezi Pituș la realitate pentru a face legătura între lipsa celor 120 de tone de motorină furată de pe tancul Brazi, cu cele 700 tone de motorină, trecute tot prin gestiunea tancului Braz, și care au fost transportate doar pe hârtie, în iarna 2011-2012 la Tulcea (când Dunărea era înghețată), de către fosta conducere pedelistă, în frunte cu hipopotamul asudat, Florin Uzumtoma, care acum stă să-i sară ochii, căci are coșmaruri în fiecare noapte, de la asfințit și până la cântatul cocoșilor, după ce a aflat și el despre BOMBA cu pricina.  Dar dacă este implicat și Pituș în toată această TĂRĂȘENIE, atunci toți vor acționa împreună pentru a bloca adevărul. Numai că BOMBA, de această dată, este prea MARE ca sa poată fi dezamorsată doar cu toporul, în caz contrar, prin explozia ei, s-ar putea detona toate vilele liotei de direcori și șefi din AFDJ, făcute cu bani  furați de la locul lor de muncă.

 

Sinuciderea comandantului Motoc, poate desluși și dispariția celorlalte 700 de tone de motorină

Pe de altă parte,altă gașcă superioară din punct de vedere financiar, nu însă și moral, formată din Uzumtoma  Florin, Hogaș Mioara, Galiațatos A., Constantinescu Gina, șefa juriștilor, și alții se adună pe furiș în locurile  mai dosnice din clădirea Regiei de stat (chiar și în toalete, blocând, astfel,  ore în șir accesul celorlalți salariați) și discută la disperare, așteaptând rezultatul anchetei și rugându-se la Sfântul Petru că poate o să aleagă el și alți martori care cunosc această poveste, calea raiului sau a iadului, pentru ca astfel, acești nemernici certați cu legea bunului simț să rămână basma curată și cu toată agoniseala în saltele și în conturi.

Cu toate acestea, domnului consilier Papastratos Galiațatos nici nu-i pasă,mai ales că în urmă cu o lună iarași și-a aniversat accidentul de supravețuire de când a sărit de la etajul 9, eveniment sărbătorit pe nava Donaris 1 a AFDJ. Și tot pe această navă a statului român și-a sarbătorit, recent, ziua de naștere și Alina Radu, că să vadă și să înțeleagă instanțele gălațene ce bust de moralitate este dumneaei! Și când te gândești că pentru populimea care ghebărește în Regie sunt reguli de fier forjat.. Păi dacă  ar fi  găsită doar numai o sticlă de bere chioară uitată printr-un fișet, potrivit Regulamentului de Ordine Interioară, însoțit de o anchetă precum cea pomenită mai sus,atunci respectivul  poate să plece definitiv acasă la mă-sa care l-a trimis în lume să se facă om mare.

În consecință, așteptăm rezultatul cercetării penale pentru și o să mai discutăm.

Căpitanul BLOOD 28 - septembrie - 2013

6 Responses so far.

  1. anonim spune:

    Valeu nene, da’ de unde le scoti?! (informatiile, desigur!) Ca ala de ti le-a turnat prin telefon e pe din-afara rau si tu, ca un jurnalist ce te consideri ar trebui sa nu iei de buna ce ti se ciripeste. Da’ e asa comod sa stai la caldurica si sa scrii din auzite, parol daca nu te cred mai ales cu vremea asta…..
    Si zici asa, ca s-a sinucis, nu zau, da’ cine stie? ca altminteri toata lumea spune ca nu a vazut nimic da’ e convenabila varianta asta mai pentru cine a dat ordinul si la cine a ajuns motorina. Ala a murit, voi il scoateti sinucis si marii smechei chefuiesc, inteligent joc.
    Vezi ca ala micu nu are nici 3 ani si mai are inca 2 copii, adica daca tot vrei sa scrii ceva, informeaza-te ca induci in eroare populatia marunta care te citeste. Si daca tot iti dai interesul sa scrii de AFDJ, arunca un ochi mai atent sa vezi si alte matrapalzacuri practicate de conducere, conducere ce uita ca e platita de acecasi minister si e numita politic si nu pe competente profesionale. Ohoho….ce ar merge traba in AFDJ daca ar fi asa. Si daca mai intrebi in stanga si indreapta ai fi uimit ce ai mai descoperi. Hai deci, la treaba domn’ jurnalist!

  2. Bogdan Chivu spune:

    L-am cunoscut personal pe decedatul Motoc Pavel poreclit „Nasul” in anii si mi se pare extrem de ciudat faptul ca acesta s-a sinucis,avea sotie tanara, copil mic de crescut,la fel de ciudat fiind faptul ca seful mecanic al navei este gestionarul stocului de motorina si nu comandantul. Imi amintesc perfect ca decedatul, pe atunci sef mecanic, venea cu bonurile de distributie a motorinei catre nave la semnat la biroul aprovizionare si aceste bonuri erau intotdeauna pe numele lui nu pe cel al comandantului navei Brazi de atunci, Grigore Traian. Imi amintesc chiar ca am fost desemnat – prin ordin verbal doar – sa iau parte la un control al stocului de carburanti efectuat de politia transporturi la nava Brazi in anul 2003. Pe langa cele 2 persoane din partea regiei a mai fost prezent doar un subofiter de la politia transporturi, acesta din urma efectuand in fapt masuratorile si mai apoi procesul de constatare. Gestiunea a fost gasita in regiula la acea data. Dar imi pun intrebarea, ce pregatire avea cel care a efectuat controlul, stiu ca cei care efectueaza controale de acest gen trebuie sa aiba si sa fie incadrate cu studii superioare.

    Si da, este posibil ca „Nasul” sa fi primit diferite ordine de la unii superiori ierarhic,caci aceasta era si cred ca s-a mentinut si in ziua de astazi, o practica comuna la AFDJ Galati, o spun din experienta traita de mine in perioada cat am lucrat la aceasta regie autonoma. Daca te impotriveai acestor ordine verbale incepea „jihadul” impotriva persoanei nesupuse, in vederea indepartarii sale din haita. Se pare ca metodele securisto-comuniste s-au pastrat pana in ziua de azi si vor dainui acolo in vecii vecilor, desi sunt convins ca serviciile de informatii romnaesti au livrat informarile de rigoare catre factorii de decizie, dar iata ca nimic nu s-a schimbat.

    Cat despre mai sus numita Alina Radu, este interesant contextul in care ea s-a angajat la regie prin 2004 parca, nereferindu-ma la faptul ca avea pile solide ci la masinatiile prin care s-a creat un loc pentru AR.

    Probabil ca tehnicile de manipulare si intimidare a unor angajati au ramas aceleasi, oamenilor le e frica sa vorbeasca, iar eu ar trebui sa scriu o carte despre acest subiect, poate o vai face intr-o buna zi, amintirile mele sunt nesterse pana in ziua de astazi.

    Astept si eu ca si dvs. rezultatele anchetei, de aici de departe de peste mari si tari si sper caziarul sa revina cu noutati in acest sens.

  3. Valentin spune:

    Multe chestii ciudate se intampla pe la afdj-ul ala, pare ca l-au „sinucis” si pe asta.

  4. Contra spune:

    inopina(n)t!!!

  5. Carmelo Macaluso spune:

    Se pare ca militienii de la transporturi au fraternizat cu predabuzeștii, ca in cazul altor dosare tinute la blat, o fi ordin politic? cautand motorina prin fisele de post ale celor 14 angajati si ca niste vigilenti detectivi, vaneaza greselile de ortografie din acte si nu in ultimul rand daca se poarta basca…:)))

  6. gheorghe spune:

    Ce se intampla acum la afdj asa a fost de ani de zile seful da ordin verbal si subalternul executa ilegalitati sa-l faca fericit pe sefu (sa ii ia dracu )vine sefu spune la nave sa dea motorina lui ….x lui… y e.t.c dar el nici un amestec dar profitul?cine credeti? SEFU.Cand vine controlul sefu nu pateste nimic ca el nu stie nimic.

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Fruntaşi în între

Dragi colegi, am vrut să dăm un semnal tuturor oamenilor ...

Buruiană Dorin se v

Unul din candidaţii la postul de primar al comunei Rediu ...

Familia liberală Ci

Audiată ca martor de DNA, Ciocan Elena se vrea primar, ...