logoImpact EST nr. 844 - 27.10.2020

marius-necula 5664Declinul politic al lui Marius Gerard Necula a început odată cu pierderea alegerilor interne în preşedinţia municipalei pesede, lucrătura de atunci deraindu-l şi de la pretenţia de a fi candidatul de primar al acestui partid pentru mandatul 2004 – 2008, totul curgând în defavoarea Galaţiului şi a noastră în timpul mandatelor de 12 ani ale lui Dumitru Nicolae. Dar MG Necula a rezistat ca orice animal politic intrat în afaceri, sau intrat în politică pentru a-şi extinde afacerile, până când a reuşit să acapareze municipala pedele şi statutul de senator între 2008 şi 2012, Mircea Toader Ţuţu cazând cloşcă forţei de persuasiune financiară a lui Necula. În 2012 el şi-a pus o mare cruce la propriul căpătâi politic, mimând candidatura pedele la primărie, totul fiind traficat în favoarea lui Marius Stan şi-n defavoarea „independentului” Ciumacenco, cel ce a înfrânt şi prin geniul dezorganizatoric al unora ca Doruleţ Resmeriţă, or Cezar Amariei. Acea cruce putrezeşte şi acum pe coclaurii Brăilei, unde Necula s-a pitulat pentru a obţine un mandat de senator de Viziru&Chişcani, pe supt mâna Partidului Poporului Dan  Diaconescu în di-rect!

Dar până acolo nu trebuie trecută cu vederea cifra de afaceri de 13 milioane de lei noi pe care senatorul pedele a rulat-o prin firmele controlate de el prin interpuşi, abonate la licitaţiile statului lor pedelist, aşa cum a consemnat presa vremii. Şi totul sub ochii unor Toader, Blaga, Udrea, Resmeriţă – inspector şcolar – care semna doar cu pixul unor Boldea, Necula sau Cătălin Cristache, adică al pedeleului lor unde Boc o făcea pe premierul.

Acum, Necula-i contele Dracula!

Ei, dar cât a ars-o prin Senat, MG Necula şi-a pregătit terenul pentru când ar fi devenit un nimic politic, iar din poziţia de preşedinte al Comisiei acestei camere, şi-a aranjat o aciuare de jmeker pe la Camera de Comerţ Exterior a României. Unii zic că ar fi o cameră dezumflată de comerţ exterior România – Macedonia, cum s-a insinuat şi-n oengista Cameră de Comerţ Bilaterală România-Norvegia, alături de alţi opt inşi, printre care şi Carmen Hanţaţuc, fost director al AJOFM Galaţi în perioada pedele, dar şi un anume Petrică-Cătălin Aramă, care-i şi preşedintele asocierii. Da, şi Norvegia a tot pompat bani pe aceste meleaguri pentru implementarea de energie verde, iar prin hăurile Covurluiului bate a drakului vântul.

La Galaţi el se dă-ntr-o limuzină Mercedes ultimul tip cu număr de Bucureşti, şi-i văzut des pe la francizele de la Realitatea TV Galaţi-Brăila şi Casa Românească, delegate lui Sorin Rugină, frate cu cel ce i-a fost preş politic lui Necula.

Încă tânăr, dar mai ales neliniştit, MGN şi-a înfipt adânc interesul în Oficiul pentru Standarde Internaţionale şi Mărci (OSIM), unde, numai în 2013 a înregistrat pe numele său patru brevete (branduri). Iată-le: Festivalul Dracula, Ordinul Dracula ENERGY DRINK bottled in Transilvania, the land of Dracula, Ordinul Cavalerilor Dracula WINE bottled in Transilvania, the land of Dracula şi Ordinul Cavalerilor Dracula SPIRIT bottled in Transilvania, the land of Dracula! Desigur, tot el este şi preşedintele Fundaţiei „Ordinul Cavalerilor Dracula” care, parcă văd, mâine-poimâine va fi conferit oamenilor de cultură, odihnă şi tratament, Necula neiertând nici o oportunitate!

Şi după ce s-a văzut înfipt cu brandul Dracula în inima OSIM, MGN a dat în judecată Compania  EUROPEAN DRINKS a fraţilor Ioan şi Viorel MICULA, care în 1994 avea sediul întins pe câteva etaje ale unui hotel central din Oradea şi care producea încă de prin anii ’90 – ’91 băuturile spirtoase sub brandul „Dracula’S Spirit”. Totul a degenerat în procese, căci alde MICULA, care deţin şi televiziunile carbogazoase „Naţional” TV, au atacat decizia de înregistrare a lui Necula la OSIM, fix la comisia de Contestaţii şi Mărci pentru a-i fi retras dreptul de a utiliza denumirile amintite. Deocamdată încheiem aşa, căci nu ştim cum se va încheia această dispută în instanţă, singura certitudine fiind aceea că fraţii Micula deţin un imperiu financiar de invidiat şi în UE, darămite în Românica. Deci, MGN iarăşi a ştiut să se orienteze şi parcă văd că alde European Drinks plătesc să scape dracului de coada pe care Necula şi-a înfipt-o în OSIM, înşfăcând dreptul de utilizare a brandului Dracula, cel mai cunoscut brand Românesc în întreaga lume.

Gelu CIORICI 9 - octombrie - 2015

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Persoană trimisă

Procurorul din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Galaţi a ...

Farmaciile şi fieru

În două ediţii la rând am publicat TOP 2019, alcătuit ...