http://impact-est.ro/wp-content/uploads/anunt-nou.jpg
logoImpact EST anul XXIII – 2025, nr. 1011 - 29.04.2025

Doamne ajută dragi români de aici din România și de pretutindeni, doresc să vă aduc la cunoștință o situație deosebit de importantă pentru noi toți, ca popor român, indiferent pe unde ne aflăm.
Deși în ultimul timp subiectul a tot fost pus în discuție sub diferite forme, totuși, nimeni nu l-a abordat corect și complet, din punct de vedere juridic.
După o perioada de studiu pe această temă am decis să fac o analiză juridică de esență și să întocmesc un comunicat-notificare pe care să-l dau publicității și în care să explic concret, pe bază de expunere de fapte cronologic petrecute, precum și de efecte juridice ale faptelor respective, prezentând adevărul „gol-goluț”.
Documentul l-am trimis oficial către Președintele României, Guvernul României, Ministerul Apărării Naționale și cele două Camere ale Parlamentului : Senat și Camera Deputaților.
Este vorba despre schimbarea naturii juridice și a formei de organizare statală a României, de la stat național român, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic, la România stat-corporație, anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.), în mod viclean, fără înștiințarea, consultarea și aprobarea noastră, poporul român.
Cu alte cuvinte, timp de 33 de ani, România a funcționat nelegal, ca stat-corporație anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.), iar nouă românilor ni s-a impus statutul de resursă-umană înmatriculată cu titlu de marfă a C.F.I.
Soluția este una singură: conștientizarea situației și punerea în practică a trecerii de la democrația reprezentativă (adică prin aleși, indiferent cine-i alege), la democrația reală, cu participarea noastră directă și în mod pașnic.
Pentru a se înțelege despre ce este vorba, voi posta aici textul integral al notificării.

NOTIFICAREA:
„Asociaţia Juriștilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăţilor (JADL), organizație de drept privat fără scop patrimonial, cu caracter autonom, neguvernamental și apolitic, prin reprezentantul său legal, Președinte – Marina-Ioana Alexandru,
în temeiul drepturilor naturale și legitime:
-dreptul la viață, la integritate fizică, psihică și spirituală,
-dreptul la libertate și siguranța propriei vieți,
-dreptul la apărare,
-libertatea conștiinței și de exprimare,
-dreptul la sănătate,
-dreptul de a fi informat corect, complet, în condiții de etică, de moralitate, neutralitate și imparțialitate,
-dreptul la petiționare,
-dreptul de acces la orice informație de interes public și securitatea vieții, privind deciziile luate în condiții de transparență, de catre cei desemnați să ne reprezinte,

vă notificăm și vă somăm următoarele:
1)Legea nr.28/15 martie 1991 pentru acceptarea de către România a Acordului (Statutului) privind Corporația Financiară Internațională (C.F.I.) este rădăcina și cauza uzurpării, distrugerii și înaltei trădări de neam românesc și țară, a statului român național, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic.

2)Prin Legea nr.28/15 martie 1991 pentru acceptarea de către România a Acordului (Statutului) privind Corporația Financiară Internațională (C.F.I.), dată în condiții absolute de nelegalitate, abuz de putere și abuz de drept, s-a schimbat natura juridică și forma de organizare statală a României, de la stat național român, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic, la România stat-corporație, anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.).
Definiția conceptului de corporație este următoarea: “Corporația este un sistem de organizare comercială. O corporație este o persoană juridică  căreia statul îi conferă autoritatea legală de a acționa ca un tot, ce poate încheia contracte și poate avea bunuri în proprietate. Corporația este separată și distinctă față de proprietarii(acționari) și managerii săi”.

3)La momentul 15 martie 1991, când a fost promulgată Legea nr.28/1991, în România era următorul cadru juridic:
Parlamentul existent în anul 1991, era un parlament tranzitoriu, care avea rol de Adunare Constituantă, conform Decretului-Lege nr.92/14 martie 1990 pentru alegerea Parlamentului şi a Preşedintelui României, fapt pentru care nu avea capacitatea și aptitudinea de a schimba natura juridică a statului român.

4)La acea dată, 15 martie 1991, era în vigoare Constituția României din anul 1965, republicată în anul 1986, act fundamental, care a fost valabil până la data de 08 decembrie 1991, când prin referendum, a intrat în vigoare Constituția României 1991.
Constituţia României, în forma iniţială, a fost adoptată în şedinţa Adunării Constituante din 21 noiembrie 1991, a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 233 din 21 noiembrie 1991 şi a intrat în vigoare în urma aprobării ei prin referendumul naţional din 8 decembrie 1991.
Articolul 149 – Intrarea în vigoare
Prezenta Constituţie întră în vigoare la data aprobării ei prin referendum. La aceeaşi dată, Constituţia din 21 august 1965 este şi rămâne în întregime abrogată.

Articolul 151 – Instituţiile existente
(1)Instituţiile republicii, existente la data intrării în vigoare a prezentei Constituţii, rămân în funcţiune până la constituirea celor noi.

5)Din punct de vedere juridic, pentru ca Legea nr.28/1991 să fie valabilă, era necesar și obligatoriu ca aceasta să fie aprobată și consfințită prin referendum de către poporul român, după adoptarea Constituției României în 8 decembrie 1991.
Această necesitate și obligativitate era impusă de faptul că prin Acordul cu Corporația Financiară Internațională (C.F.I.), la acea dată, urma să se schimbe natura juridică a României.
Fiind o chestiune vitală de interes național fundamental, informarea reală, corectă, completă, în condiții de etică, moralitate, neutralitate și imparțialitate era obligatorie, neputându-se lua nici o decizie legislativă de o asemenea importanță, fără acordul de voință liber exprimat și neviciat al poporului român.
Constituția României 1991, Art.90 – Referendumul. “Președintele României, după consultarea Parlamentului, poate cere poporului să-și exprime, prin referendum, voința cu privire la probleme de interes național”.
Poporului român nici nu i s-a cerut consimțământul și nici nu i s-a prezentat vreun studiu clar, explicit și fără echivoc cu privire la necesitatea, beneficiul, utilitatea și oportunitatea adoptării acestei legi prin care se schimbă natura juridică și forma de organizare statală a României, de la stat național român, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic, la România stat-corporație, anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.).

Nouă, românilor, nu ni s-a spus și nu ni s-a explicat niciodată că odată cu schimbarea statutului juridic al României, vom fi considerați și tratați ca resurse umane ale Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.), în loc de ceea ce suntem cu adevărat, adică oameni vii liberi, cu voință liberă, conștiință, rațiune și simțire, cu dreptul natural și autoritatea de a dispune de propria persoană și de tot ceea ce ține de viața noastră.
Referitor la definiția pe care ne-ați dat-o în mod repetat în textele de acte normative și așa-zise legi, aceea de „resursă umană”, vă informăm următoarele:
-resursa, conform dicționarului explicativ al limbii române, înseamnă „sursă de mijloace susceptibile de a fi valorificate într-o împrejurare dată”.
În acest context vă notificăm să retineți și pe această cale, faptul că noi nu suntem resurse umane. Noi suntem oameni vii, liberi cu voință liberă, conștiință, rațiune și simțire, adică suverani.
Comentariile de specialitate în doctrina juridică din toate timpurile arată fără echivoc că om-ul viu, liber și suveran este sursa de la care emană autoritatea și suveranitatea unei societăți, este nucleul de putere al statului-națiune.

6)Constituția României din anul 1965, republicată în anul 1986 și valbilă până la data de 8 decembrie 1991, prevedea următoarele:
art.4 – Deţinător suveran al puterii, poporul… , coroborat cu
Decretul-Lege nr.92/1990, art.1 – Puterea politică în România aparține poporului și se exercită potrivit principiilor democrației, libertății și asigurării demnității umane, inviolabilității și inalienabilității drepturilor fundamentale ale omului.
CR 1965, art.13 – În România, întreaga activitate de stat are drept scop dezvoltarea orînduirii şi inflorirea naţiunii, creşterea continuă a bunăstării materiale şi culturale a poporului, asigurarea libertăţii şi demnităţii omului, afirmarea multilaterală a personalităţii umane. Pentru aceasta, statul….Organizează relaţiile cu celelalte state.
art.14 – România…..activează în organizaţii internaţionale în scopul asigurării păcii şi înţelegerii între popoare. Relaţiile externe ale României se bazează pe principiile respectării suveranităţii şi independenței naţionale, egalităţii în drepturi şi avantajului reciproc, neamestecului în treburile interne.

Având în vedere cele arătate mai sus, rezultă fără echivoc că Legea nr.28/15 martie 1991 pentru acceptarea de către România a Acordului (Statutului) privind Corporația Financiară Internațională (C.F.I.):
-a fost adoptată fără să existe un temei de drept valabil,
-a fost dată în condiții absolute de nelegalitate, abuz de putere și abuz de drept, prin nesocotirea și încălcarea statului de drept, a Consitiției României din anul 1965(republicată în anul 1986) în vigoare până la data de 8 decembrie 1991,
-a fost dată prin nesocotirea și încălcarea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului viu, liber, cu voință liberă, conștiință, rațiune și simțire, implicit ale românilor,
-a fost dată prin nesocotirea și încălcarea principiilor democrației și ale valorilor dobândite de noi românii prin Revoluția din decembrie 1989,
-a fost dată prin nesocotirea și încălcarea legii penale în vigoare la acea dată (art.155 Cod Penal din anul 1965 republicat), precum și a legilor penale ulterioare.

Vă notificăm că la acest moment, de aproximativ 33-34 de ani încoace, ne aflăm în următoarea situație de fapt și de drept de nulitate absolută a:
-tuturor actelor normative adoptate de Parlamentul României, promulgate de Președintele României și puse în executare de Guvernul României,
-a actelor emise de Guvernul României precum și de instituțiile administratiei de stat,
-a Hotărârilor Judecătorești pronunțate de către toate instanțele de judecată, indiferent de grad, inclusiv Curtea Constituțională și Instituția Avocatul Poporului, deoarece acestea sunt organizate și valabil funcționale doar în condițiile statului-corporație România, anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.), nu și în condițiile statului de drept România,
-Constituția României din anul 1991 este nulă absolut, fiind dată de o Adunare Constituantă organizată și care a funcționat nelegal de la momentul adoptării Legii nr.28/15 martie 1991, datorită schimbării naturii juridice și formei de organizare statală a României, de la stat național român, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic, la România stat-corporație, anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.),
-din 15 martie 1991 și până în prezent, toate referndumurile ulterioare adoptării Legii nr.28/15 martie 1991, inclusiv cel de adoptare a Constituției din anul 2003, precum și toate alegerile cu caracter electoral (locale, parlamentare, europarlamentare și prezidențiale) sunt nule absolut de drept, datorită nulității absolute a acestei Legi nr.28/15 martie 1991.
Nulitatea absolută a Legii nr.28/15 martie 1991, în fapt și în drept, există pur și simplu, datorită lipsei de legitimitate și aptitudine a Parlamentului României de la acel moment, care avea doar rol tranzitoriu până la adoptarea primei Constituții post-decembrie 1989, atât.

Astfel, juridic, ca țară, stat, neam și popor, la acest moment, ne aflăm concret, din punct de vedere legal, în situația anterioară adoptării și publicării în Monitorul Oficial a Legii nr.28/15 martie 1991 pentru acceptarea de către România a Acordului (Statutului) privind Corporația Financiară Internațională (C.F.I.), respectiv anterior datei de 15 martie 1991.
Cu alte cuvinte, timp de 33 de ani, România a funcționat nelegal, ca stat-corporație anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.), iar nouă românilor ni s-a impus statutul de resursă-umană înmatriculată cu titlu de marfă a C.F.I.
Vă notificăm că nu aveți jurisdicție asupra noastră românii oameni vii, liberi, cu voință liberă, conștiință, rațiune și simțire, cu dreptul natural și autoritatea de a dispune de propria persoană și de tot ceea ce ține de viața noastră.
De asemenea, dumneavoastră, „oficialii” României, nu aveți nici un titlu care să vă confere vreun drept asupra noastră, astfel încât să puteți hotărâ în numele nostru al fiecăruia și în numele nostru ca neam românesc și popor român și pe viețile noastre și ale copiilor noștri. Noi hotărâm.
Aveți obligația indiscutabilă să ne cereți părerea și consimțământul neviciat în nici un mod.
În toți acești ani ați smuls consimțământul fiecăruia dintre noi prin abuz de încredere, prin dol (viclenie), prin inducere în eroare, prin agresiune și hărțuire psihologică, emoțională și afectivă, precum și prin metode intruzive de inginerie socială, manipulare și programare neuro-lingvistică.
Dumneavoastră, „oficialii” României, ne-ați umilit ca neam românesc, popor român și ca țară și ne-ați transformat în trupă colonială aservită puterilor străine, ceea ce reprezintă uzurpare, distrugere și înaltă trădare de neam și țară.

Vă notificăm că orice act normativ (lege, hotărâre, ordonanță, tratat, etc.) pe care dumneavoastră îl adoptați sau la care dumneavoastră achiesați în numele nostru și al României, este nul absolut pentru România statul de drept național român, suveran, independent, unitar, indivizibil și democratic, motiv pentru care, nouă românilor nu ne sunt opozabile și nu ne incumbă, fapt pentru care nu aveți nici o calitate în fața noastră pentru a ne impune orice, prin orice mijloc.
Noi, ca neam românesc și popor român nu avem nici o obligație față de Corporația Financiară Internațională (C.F.I.) și nici față de România stat-corporație anexă, element secundar subordonat și dependent al Corporației Financiare Internaționale (C.F.I.).
În schimb, Corporația Financiară Internațională (C.F.I.) și România stat-corporație, au datorii către neamul românesc și poporul român datorită prejudiciului imens ce s-a generat în toti acești ani, asupra noastră, asupra societății românești, asupra economiei naționale, asupra securității vieții fiecăruia dintre noi, etc.

Referitor la noțiunea de „stat”, vă notificăm faptul că atât din punct de vedere juridic, cât și în fapt, „statul” nu este o ființă vie, nu este o persoană în sine, statul este o “entitate” virtuală, o ficțiune căreia i s-a conferit statutul de „persoană juridică” și care a preluat fictiv atributele și prerogativele persoanei fizice, care la rândul ei în realitate este om-ul ființă vie, liberă și suverană (citiți tratatele de drept și istoria dreptului de unde veți afla aceste informații).
„Statul”, el însuși, nu are capacitate procesuală în fața instanțelor de judecată. Statul apare în instanță „reprezentat” de Ministerul de Finanțe, ca regulă generală.
În realitate, statul este o formă de organizare socială hotărâtă a fi așa, de către poporul națiune, la un anumit moment istoric.
De aceea toate exprimările prin care se vorbește despre „stat” ca despre o persoană sunt greșite. Ex.: statul vine, statul face, aparține statului…etc.

Statul există pentru că noi, oamenii vii, liberi și suverani, existăm.
Un stat are putere pentru că neamul care l-a format are putere. Iar asta nu ați hotărât dumneavoastră sau vreo altă persoană sau ființă, a hotărât Însuși Dumnezeu.
Vă reamintim că poporul român, implicit neamul românesc, este titularul natural și de drept al puterii politice, fapt pentru care considerăm că este de datoria noastră să vă atragem atenția asupra tuturor situațiilor de nelegalitate, anticonstituționalitate și dol (viclenie, ca viciu de consimțamânt) extrem de grave, având dreptul, autoritatea și puterea să vă cerem cu fermitate, să stopați uzurparea, distrugerea și trădarea insteresului național, al nostru și al României stat de drept cu toate prerogativele sale.

Vă notificăm că toate declarațiile făcute de dumneavoastră, în calitate de “oficiali” ai României stat-corporatie, cu privire la asumarea obligațiilor față de diferitele uniuni, organizații și organisme internaționale, în numele poporului român, au efecte exclusiv asupra dumneavoastră înșivă și a acelora care au declarat astfel de chestiuni.
Asumarea nu este în numele țării noastre România stat de drept cu toate prerogativele sale, ci în numele propriu al dumneavoastră și pe cheltuiala dumneavoastră proprie și a acelora care fac astfel de afirmații fără să ne ceară voie și fără ca noi, poporul român să ne fi dat consimțământul neviciat.
Mandatul cu care orice oficial al României poate opera în numele poporului român, este exclusiv acela care împlinește numai interesele noastre ca țară, neam românesc și popr român și prin care se asigură pacea, bunăstarea și prosperitatea noastră ca națiune română, în România stat de drept, nu corporație.

Vă notificăm că dumneavoastră nu sunteți statul, nici cel de drept și nici statul-corporație.
Dumneavoastră sunteți doar niște salariați ai unei corporații în virtutea Legii nr.28/1991, pe care noi îi plătim din ceea ce dumneavoastră numiți „bugetul de stat” care nu vă aparține și asupra căruia nu aveți nici un drept, pentru că nu dețineți nici un titlu valabil în acest sens.
Noi, poporul român, cu consimțământul viciat, plătim taxe și impozite la statul român-corporație, iar din acești bani dumneavoastră suteți remunerați.
Deci, practic sunteți și angajații noștri, iar asta v-ați asumat în momentul în care ați ales să accedeți în funcțiile pe care vremelnic le ocupați.
Avuția statului român de drept, este exclusiv avuția neamului românesc și a poporului român datorită căruia statul român de drept există. Adică este avuția noastră în devălmășie. Adică noi, oamenii vii, liberi, cu voință liberă, conștiință, rațiune și simțire, care alcătuim neamul românesc, suntem co-proprietari pe tot ceea ce există ca și „avuție sau bun al statului”.

Vă notificăm să luați act că, peste toate nulitățile absolute din punct de vedere juridic, așa cum am arătat mai sus, mandatul dumneavoastră este încă odată în plus nul absolut în fapt și în drept, deoarece pentru validarea mandatului dumneavoastră de “reprezentant ales sau numit” ați jurat în fața lui Dumnezeu, pe onoare și conștiință….
„Jur credinţă patriei mele România;
Jur să respect Constituţia şi legile ţării;
Jur să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României;
Jur să-mi îndeplinesc cu onoare şi fidelitate mandatul încredinţat de popor;
Aşa să-mi ajute Dumnezeu. / Jur pe onoare şi conştiinţă”,

precum și
“Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român, să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României. Aşa să-mi ajute Dumnezeu! / Jur pe onoare şi conştiinţă”.

Astfel, prin neîndeplinirea și/sau îndeplinirea cu rea credință, viclenie și prin înșelăciune a obligațiilor promise în campania electorală și presupus asumate la investirea în funcție, prin acțiunile dumneavoastră ulterioare ați dovedit că ați făcut sperjur (jurământ prin mărturie mincinoasă).
Suveranitatea și libertatea românului – om viu, liber, cu constiință, voință liberă, rațiune și simțire, implicit a poporului român, nu se negociază, nu se comercializează și nu se contestă, acestea sunt sacre și nu reprezintă favoruri care să fie acordate după bunul plac al unei instituții sau al unui funcționar public – angajat și salariat al poporului român.
Suveranitatea și libertatea sunt inalienabile și inamovibile. Nu este necesar ca acestea să fie dovedite, deoarece există pur și simplu.

Prezenta notificare pe care v-o adresăm este justificată în primul rând de legitima apărare, precum și de interesul, preocuparea și implicarea organizației noastre în problemele ce vizează drepturile și libertățile fundamentale ale omului, securitatea națională, siguranța socială și a vieții fiecărui membru al societății românești, de formularea de politici publice și de monitorizarea activităţii autorităţilor publice, acordarea suportului pentru respectarea drepturilor și libertăților omului-ființă vie și respectarea principiilor suverane ale dreptului la viață, la integritate fizică și psihică și la exprimarea consimțământului liber, informat corect, complet, neviciat, în condiții de etică și moralitate, neutralitate și imparțialitate. Acestea făcând parte din obiectivele noastre principale.

Pentru toate notificările mai sus învederate și pentru nealterarea eticii și moralității, raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, vă cerem să dați dovadă de responsabilitate respect și considerație față de noi, toți românii-oameni vii, liberi și suverani care alcătuim neamul românesc și poporul român și față de toți cetățenii României în slujba cărora se presupune că ar fi trebuit să vă aflați.
În cazul în care veți ignora această notificare, vom considera atitudinea dumneavoastră un act de rea-credință, precum și dovada indubitabilă a faptului că ați avut și aveți intenția de a încălca, în mod flagrant drepturile și libertățile noastre, de a uzurpa, distruge și de a trăda în continuare neamul românesc, poporul român și țara noastră România.
Nu putem să nu ținem cont de faptul că toate acțiunile clasei politice, implicit a „guvernaților” din ultimii 34 de ani, au dovedit fără putință de tăgadă că dacă noi, cei care suntem neamul românesc și poporul român nu am controlat riguros pe Guvernant și am avut încredere, acesta și-a exercitat atributele de putere cu viclenie, cu abuz și împotriva noastră.
Prezenta notificare este înștiințarea dumneavoastră și punerea în întârziere cu privire la situația de drept și de fapt existentă în toți acești ani și care persistă în prezent, astfel încât să nu puteți spune că nu aveți cunoștință de situația învederată.

Pe cale de consecință, pentru toate motivele mai sus menționate și pentru nealterarea eticii și moralității, raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, vă solicităm să luați act de faptul că a venit vremea să tineți cont numai de voința noastră, a poporului român fără a pierde din vedere faptul că noi avem dreptul exclusiv să vă cerem socoteală pentru tot ceea ce ați făcut cu viața noastră și a copiilor noștri, cu bunăstarea și prosperitatea noastră, cu avuția noastră națională, cu banii noștri, etc., iar dumneavoastră aveți doar obligația exclusivă să răspundeți la tot ceea ce noi vă întrebăm.
Vă solicităm, să ne confirmați de îndată, în scris, la datele de contact menționate în preambul, numărul de înregistrare acordat acestei notificări.
Asociația Juriştilor pentru Apărarea Drepturilor și Libertăților

prin Președinte – Marina-Ioana Alexandru                                              29 iulie 2024
Notă:
*Legea nr.28/15 martie 1991 pentru acceptarea de către România a Acordului (Statutului) privind Corporația Financiară Internațională (C.F.I.), Emitent:Parlamentul României, Publicată în  Monitorul Oficial nr. 67 din 30 martie 1991, https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/1476   și
*Acord din 11 aprilie 1955 privind Corporatia Financiară Internationala*) (Amendat prin rezolutiile din 21 septembrie 1961 şi 1 septembrie 1965)
Emitent:Act Internaţional Publicat în  Monitorul Oficial nr. 67 din 30 martie 1991
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/50389
*Decretului-Lege nr.92/14 martie 1990 pentru alegerea Parlamentului şi a Preşedintelui României Emitent: C.P.U.N.,  Publicat în  Monitorul Oficial nr. 35 din 18 martie 1990, https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/891
*Constituția Republicii Socialiste România din 1965*** republicată
Emitent   Marea Adunare Națională
Publicat în  Buletinul Oficial nr. 65 din 29 octombrie 1986
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/14938
https://constitutii.wordpress.com/wp-content/uploads/2013/01/constituc5a3ia-republicii-socialiste-romc3a2nia-1965.pdf
https://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=37735
https://www.constitutia.ro/constitutiile-din-romania.htm
*Constituția României din 21 noiembrie 1991
Emitent Adunarea Constituantă
Publicat în  Monitorul Oficial nr. 233 din 21 noiembrie 1991
https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/1413
https://www.sri.ro/assets/files/legislatie/constitutia.pdf
https://www.cdep.ro/pls/dic/act_show?ida=1&idl=1&tit=0

Destinatari:
ADMINSTRAȚIA PREZIDENȚIALĂ a ROMÂNIEI
Palatul Cotroceni | Bulevardul Geniului nr. 1-3
Sector 6 – București – România,
Cod poștal 060116
Telefon: (0040-21)410.05.81 – interior 363; 201 *
Tel/Fax: (0040-21)410.38.58 *
Adresă de e-mail: procetatean@presidency.ro
Spre știință imediată:
Președintelui Românei, Klaus Iohannis
Consiliul Suprem de Apărare a Ţării

GUVERNUL ROMÂNIEI și SECRETARIATUL GENERAL al GUVERNULUI
Palatul Victoria, Piaţa Victoriei nr. 1, Sector 1, Bucureşti, cod postal 011791
Telefon centrală:40-21-314 34 00 / 40-21-319 15 64
Adresa de e-mail: drp@gov.ro , pm@gov.ro
spre știință imediată:
Prim-ministrului Ion-Marcel Ciolacu
Viceprim-ministrului Marian Neacșu
și fiecărui Ministru al Cabinetului de Miniștri

MINISTERUL APĂRĂRII NAȚIONALE
Bucureşti, Str. Izvor, nr. 110, sector 5, cod 050564
Tel.: 004021 410.40.40; 004021 402.34.00;
interior 1011.422
Fax: 004021.319.56.98;
Adresa web: www.mapn.ro
Email: transparenta.decizionala@mapn.ro , secretariat_general@mapn.ro , srp@mapn.ro
spre știință imediată:
Ministrului  Apărării Naţionale  Angel Tîlvăr
Șefului Statului Major al Apărării, General Gheorghiță Vlad

SENATUL ROMÂNIEI
Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5, Bucuresti, cod poștal: 050711
Centrala: 0040 21 414 1111 ; 0040 21 316 0300
Telefon: 021 414 27 09; 021 414 29 83;
Fax: 021 315 89 42;
E-mail: infopub@senat.ro , nicolae.ciuca@senat.ro , bp@senat.ro
Spre știința imediată:
Președintelui Senatului, Nicolae-Ionel Ciucă
Biroului permanent al Senatului

CAMERA DEPUTAȚILOR
Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti
Telefon: (021) 316 0300 ; (021) 414 1111
E-mail: srp@cdep.ro , cabinet.presedinte@cdep.ro , alfred.simonis@cdep.ro , secretar.general@cdep.ro
Spre știința imediată: Preşedintelui interimar al Camerei Deputaţilor, Alfred – Robert Simonis și Biroului permanent al Camerei Deputaţilor”

Marina-Ioana Alexandru 2 - august - 2024

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Îmi făceam problem

Da, Gabriel Liiceanu a pus punctul pe i când a ...

Cum să alegem corec

Europa e pe tine cât casa, doar trebuie să o ...

Discursul Papei Fran

"Puteți avea defecte, puteți fi neliniștiți și chiar supărați, dar ...

Rușii vor ajunge la

A ieșit pe tv generalul Gheorghiță Vlad, șeful Statului Major ...