Ca un plătitor conștiincios, în termen, al tuturor facturilor la utilități, am achitat, în calitate de client Hidroelectrica, toate facturile emise și trimise alandala de furnizor, pas cu pas, sosite pe mail cum a dat Domnul – cu pauze de neînțeles, câte 1-2 pe lună, etc. Toată lumea a aflat despre haosul de acolo.
Am tot zis că e ok, bine că vin din urmă, să fie totul în regulă, am plătit până să existe platforma dedicată iHidro, cum am putut – la terminalele SelfPay sau prin transfer bancar.
Toate bune și frumoase până când am constatat că am pe facturile din urmă un sold suspect, ba chiar penalizări. Am vorbit la call-center și am consultat noua platformă online, ca să descopăr că am 5 (CINCI) facturi neachitate, cea mai veche încă de prin martie 2023. Care facturi nu mi-au sosit niciodată!
Dialog cu operatorul:
– Cum aș fi putut plăti facturile în cauză dacă nu mi-au fost trimise și supuse atenției?
– E adevărat, e posibil ca unele să nu fi ajuns la dvs., am avut probleme…
– Și eu acum plătesc penalități la un sold de peste 1.000 lei pentru neachitarea unor facturi despre care nu aveam știință?
– Păi da! Dacă nu le-ați achitat…

9 - februarie - 2024