logoImpact EST nr. 853 - 21.01.2021

Doar 200 de metri de şină de tramvai, între Coşbuc şi Parcul Revoluţiei, ne despart de eliberarea din acest prefabricat şi parcă premeditat coşmar. La scara Galaţiului, ca municipiu care are privilegiul de a avea şi transport public cu tramvaiul, ar însemna patru milimetri de şină de cale ferată, nu 200 ori doi. De mai bine de un an stăm paralizaţi şi izolaţi, ca-n vreme de bombardament. Cum că din cauză că şina, bat-o vina, nu a fost licitată la timp… Dar eu cred că sunt birocratisme ambalate în minciună, sau invers. Această observaţie scurtă rezidă din următorul aspect. Voiniceşte, dar cu lenea specifică lunii august – prelungită şi-n septembrie – se scoate şina pentru rularea tramvaielor, între Baia Comunală şi Piaţa Centrală. Sunt sigur că Genica Totolici, director al Transurb, nu se pricepe în a evalua gradul de uzură al căii de rulare din această zonă. Dar eu cred că un 400 de metri de cale ferată s-ar putea recupera, încât să scăpăm edilii din ruşinea în care ne-au alunecat. Chiar, păi pe Ana Ipătescu nu cred să fi circulat de mai mult de 200 de ori tramvaiele. Deci, aia e şină aproape nou – nouţă, băi, arheologilor de fierătanii. Ia vedeţi, scoateţi-o la inventar, alde vicele Radu Cosca, om de acţiune, nu de gargară şi de limbaj politic! Sunt sigur că puteţi urca rapid în Audi Q 7, proprietate personală, pentru a descinde la faţa locului (locurilor) pentru a recupera acea cale de rulare, lungă de câţiva kilometri, arhisuficientă să vă şi să ne scoateţi din ruşinea asta de doi ori doi milimetri, dar lungă de 200 ori doi metri.

Grig IONESCU 5 - septembrie - 2014

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Ce troc! Dai mită 1

Da, dar eu şi sămtămânalul pamfletistic Impact-est nu avem voie ...

Fără portbagaj şi

Poliţiştilor locali, mai ales celor de la rutieră, care câştigă ...

Ciorici a picat la p

În sfârşit a venit vremea ca tizul meu întru nume ...