logoImpact EST nr. 840 - 28.09.2020

Se întâmplă că liderul de sindicat al şoferilor n-a citit ce am scris în articolul din Impact despre cine jupâneşte sau jupuieşte la Autobaza Transurb. Dar ştie ce am scris. Am scris de rău şi prost. Dumitru Lungu n-avea de unde să afle, dar a ştiut că liderul sindicatului vatmanilor se duce la tv să mai spună de una şi de alta. Ştia de emisiune, dar nu s-a uitat. N-a citit nici ziarul, dar i-au spus băieţii ce porcării se scrie acolo despre măgăriile de la Transurb. Şi este foarte şucărit. Să fie clar: nici un autobuz nu s-a dat (preferenţial?) fără aprobarea directorului exploatării, Graur! Ce aţi vorbit la emisiunea lui Durbacă – şi eu am fost chemat, da nu mă duc acolo – este, totuşi, o măgărie! Păi cum, când vin autobuzele, Lungu le dă la şoferi? Ascultaţi ce vă spun, toate le dă directorul Graur! E o măgărie şi că eu am impus ca şoferii care vin de pe traseu să stea până la 12 noaptea, să-şi umple rezervorul la maşină. Da cine v-a spus asta? Directorul? Treaba este aşa: când vine de pe traseu la ora 23,00, şoferul alimentează în prezenţa şefului de coloană, o parchează şi pleacă acasă cu maşina de serviciu, la 12 noaptea. Pot fi între 20 şi 30 de autobuze, sau între 30 şi 40 de autobuze, se face coadă…. Şoferul semnează de alimentare, nu altul. De aia nu poate preda maşina unui serviciu care alimentează. El o gestionează. Şi dacă ar fi cum spuneţi dv, ne mai trebuie trei oameni pe noapte să alimenteze. Şi să stea şi personalul de la staţie noaptea. Reforma asta ar însemna doi oameni să stea până dimineaţă. Cheltuielile sunt enorm mai mari. Omul stă şi aşa până la 12 noaptea. E o porcărie că se spune, că eu mă opun…Poate s-o facă şi mâine, aveţi cuvântul meu de onoare! Da nu ştiu cine vă spune o porcărie de asta!?

Greva a fost o mişcare spontană. Mai trebuie şi din astea…E atâta ordine şi disciplină acum…Dar iar mă uit la politica asta proastă. Păi, când a venit directorul erau în societate 920 de salariaţi, din care 30 erau TESA. Acum sunt 692 de salariaţi şi personal TESA 77. Nu i-a angajat că a vrut…A avut ordin, că este numită politic…Dv. scrieţi ce vreţi, dar scrieţi ce vă spun eu! TESA este la dublu. După greva asta, din 77 rămân 61. Dar de ce am ajuns aici? E cum spui mata, e clientelism. Dar, şoferul se scoală la 3 dimineaţa, să facă ore suplimentare, nu are sâmbete şi nici duminici, ca să ia 11-12 milioane. De asta am ajuns la conflictul ăsta. Şi pentru toate astea vin la mine şi plâng. Mai spun unii că sunt incompatibil, că sunt şi lider de sindicat şi şef de atelier. Nu sunt incompatibil, numai director nu poţi fi dacă eşti lider de sindicat. Eu sunt un executant. (va urma)

S.V. 23 - mai - 2014

Lasa un raspuns


http://impact-est.ro/wp-content/uploads/Main_Logotype_Galati.jpg

Fruntaşi în între

Dragi colegi, am vrut să dăm un semnal tuturor oamenilor ...

Buruiană Dorin se v

Unul din candidaţii la postul de primar al comunei Rediu ...

Familia liberală Ci

Audiată ca martor de DNA, Ciocan Elena se vrea primar, ...